Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Dusten av en kamerat av meg satte colaglasset sitt på en SCSI harddisk jeg har til 2000!! :!: Tror dere JEG klikka litt eller?? :p

Og på hvilken måte skal det skade harddisken din at han satte colaglasset på den, så fremt han ikke satte det på kortsiden?

tja. her i verden har vi noe spesielt som tyngde kraft. :)

(glasset kan faktisk velte av dette)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dusten av en kamerat av meg satte colaglasset sitt på en SCSI harddisk jeg har til 2000!! :!: Tror dere JEG klikka litt eller?? :p

Og på hvilken måte skal det skade harddisken din at han satte colaglasset på den, så fremt han ikke satte det på kortsiden?

tja. her i verden har vi noe spesielt som tyngde kraft. :)

(glasset kan faktisk velte av dette)

Yea! Away with zhe gravetyttyt1

 

Hadde vært morsomt, sveve bortover rommet etter cola flaska(lufttett)

Og spre det ut i lufta og slurpe det opp....

Nei f.. Hvis man spruter en kveld så har du veske i taket..

VISSTE det var en ulempe..

For ikke og snakke om veggene^_^

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
2000kr for sko er da ikke mye :dontgetit: gym skoa mine koster jo rundt 2500kr og de vanlige skoa mine rundt 3000kr...skjønner ikke at 2000 kan være så mye for ordentlige sko?

Spørsmålet er. Hvorfor i all verden bruker du så mye penger på sko, når det finnes bedre, og billigere sko, og når det dessuten finnes andre ting å bruke penger på.

Lenke til kommentar

Nå vil colaen i vekstløs tilstand faktisk bare bli til en stor sort kule, men det hadde vel vært kult nok det. Du får forresten ikke drukket det rett opp heller, du må bruke pinne til å presse det ned, eller bruke sugerør.

 

Over til harddisken: Greit, sølingsgrunnen deres får nesten holde, da. Jeg er nok litt for slem med utstyret mitt :]

Lenke til kommentar
Nå vil colaen i vekstløs tilstand faktisk bare bli til en stor sort kule, men det hadde vel vært kult nok det. Du får forresten ikke drukket det rett opp heller, du må bruke pinne til å presse det ned, eller bruke sugerør.

 

Over til harddisken: Greit, sølingsgrunnen deres får nesten holde, da. Jeg er nok litt for slem med utstyret mitt :]

Hmm..

Jo? Romfolka drikker jo fra flaske, alså med sugerør..

Lenke til kommentar
2000kr for sko er da ikke mye :dontgetit:  gym skoa mine koster jo rundt 2500kr og de vanlige skoa mine rundt 3000kr...skjønner ikke at 2000 kan være så mye for ordentlige sko?

Spørsmålet er. Hvorfor i all verden bruker du så mye penger på sko, når det finnes bedre, og billigere sko, og når det dessuten finnes andre ting å bruke penger på.

Status, status, status.

 

Må ha de "riktige" klærene vet du, eller så får du ikke venner.

Lenke til kommentar
Nå vil colaen i vekstløs tilstand faktisk bare bli til en stor sort kule, men det hadde vel vært kult nok det. Du får forresten ikke drukket det rett opp heller, du må bruke pinne til å presse det ned, eller bruke sugerør.

 

Over til harddisken: Greit, sølingsgrunnen deres får nesten holde, da. Jeg er nok litt for slem med utstyret mitt :]

nei ikke en pinne vi har muskler i halsen og vettu ;)

Lenke til kommentar
2000kr for sko er da ikke mye :dontgetit:  gym skoa mine koster jo rundt 2500kr og de vanlige skoa mine rundt 3000kr...skjønner ikke at 2000 kan være så mye for ordentlige sko?

Spørsmålet er. Hvorfor i all verden bruker du så mye penger på sko, når det finnes bedre, og billigere sko, og når det dessuten finnes andre ting å bruke penger på.

Status, status, status.

 

Må ha de "riktige" klærene vet du, eller så får du ikke venner.

Du har et poeng der. :roll:

Lenke til kommentar
2000kr for sko er da ikke mye :dontgetit:  gym skoa mine koster jo rundt 2500kr og de vanlige skoa mine rundt 3000kr...skjønner ikke at 2000 kan være så mye for ordentlige sko?

Spørsmålet er. Hvorfor i all verden bruker du så mye penger på sko, når det finnes bedre, og billigere sko, og når det dessuten finnes andre ting å bruke penger på.

Det er ikke jeg som betaler uansett... Mulig JoachimR kan si noe om hvorfor det er vert hver krone ;)

Lenke til kommentar
Nå vil colaen i vekstløs tilstand faktisk bare bli til en stor sort kule, men det hadde vel vært kult nok det. Du får forresten ikke drukket det rett opp heller, du må bruke pinne til å presse det ned, eller bruke sugerør.

 

Over til harddisken: Greit, sølingsgrunnen deres får nesten holde, da. Jeg er nok litt for slem med utstyret mitt :]

Hmm..

Jo? Romfolka drikker jo fra flaske, alså med sugerør..

Men det er fordi flasken presser vannet til den formen. Vann i fri form vil bli presset til en kule. Og pinnen brukes bare til å presse vannet i munnen og litt ned i halsen, resten tar halsen seg av, ja :)

Lenke til kommentar
Nå vil colaen i vekstløs tilstand faktisk bare bli til en stor sort kule, men det hadde vel vært kult nok det. Du får forresten ikke drukket det rett opp heller, du må bruke pinne til å presse det ned, eller bruke sugerør.

 

Over til harddisken: Greit, sølingsgrunnen deres får nesten holde, da. Jeg er nok litt for slem med utstyret mitt :]

Hmm..

Jo? Romfolka drikker jo fra flaske, alså med sugerør..

Men det er fordi flasken presser vannet til den formen. Vann i fri form vil bli presset til en kule. Og pinnen brukes bare til å presse vannet i munnen og litt ned i halsen, resten tar halsen seg av, ja :)

Ahaaaa....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...