Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det kjipe er at den aldri kom ut igjen. Så ikke noe til flua da jeg snøyt meg. :(

Kanskje den fly opp til hjernen min og driver å romsterer der oppe?

Ny leilighet? Ommøblerer?

Mulighetene er mange..

Skrevet
Spammers go to hell, and then they are sodomized by midgets in eternal hellfire.

Hay! Var jeg som prøve å stoppe spamminge i "Snart 4 000 000 innlegg!". Dj_Evelen er irrterende.

Nevnte jeg deg? :)

Skrevet (endret)
dere kan se om dere har vunnet trur jeg, gå på profilen deres og trykk på "hvis alle innlegg" eller noe sånt. da står det POST nr..

Tror ikke det er gyldig, den counteren er et par titusener foran... da hadde post 4mill vært et par uker siden

Endret av Carl M
Skrevet
dere kan se om dere har vunnet trur jeg, gå på profilen deres og trykk på "hvis alle innlegg" eller noe sånt. da står det POST nr..

Tror ikke det er gyldig, den counteren er et par titusener foran... da hadde post 4mill vært et par uker siden

Ja, for den tar jo med alle de sletta postene!!

Skrevet

Ja, for den tar jo med alle de sletta postene!!

Lol, dårlig :p

Og flodhest, enkelte brukere av enn viss ca. årgang hadde en heftig spammaraton for en tid sia :p

Skrevet
Komplett.no vs Tollpost Globe @ TV2.no webtv nå :D

Oh, yes!

Tollpost Globe mot Komplett. Det blir forferdelig spennende.

Altså, dette handler om verdens beste PC-spill, for de som ikke har fått med seg det: Battlefield 1942.

@ Webtv as we speak.

Skrevet (endret)

Satan for en snasen postcount du har Pelle :D

Forøvrig er det Monkey Island som er det beste spellet ever :roll:;)

Endret av Carl M
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...