Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Slapp han å si noe? Bare trykke play? :!:

Læreren hans må ha vært løs.

(...med sekserne.)

selvfølgelig slapp han å si noe. han og kameraten hadde jo spilt det inn på kassett. De hadde bare finni slik ark og lest rett inn :D

Læreren hadde visst blitt skikkelig imponert. hehe

selvfølgelig blir lærern imponert, tenkt deg du har en bunke med 20 +++ særemner på 20sider hver og lese gjennom. så plutselig kommer det en med bare en kassett! setter den på, tar deg ei øl og slapper av i godstolen mens du hører gjennom kassetten. 6+ :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da vet jeg hva jeg skal tjene meg rik på. kamel oppdrett!

avle opp genmodifiserte racing kameler og selge de for millionbeløpe til rike arabiske sjeiker!

Skrevet

Grøss, hvorfor må sånne kursholder kvinnfolk alltid ha høy skjærende stemme og overdrive volumet sitt så det piper i ørene når dagen er over :no: 5 uker med dette...det går bare ikke. Hvordan er den galge løkke knuten? hehe

Skrevet

Artig, det ringte nettopp en dud og skulle ha meg med i en spørreundersøkelse. Det var litt morsomt, så kom han med masse spørsmål, som ikke hadde en dritt med hverandre å gjøre.

Skrevet
phax: Eg har faktisk Idol-Mari på msn.... men snakker aldri med henne.... heller ikke etter hun ble kjent... *gjesp*

:p

gimmie gimmie gimmie! :love:

Skrevet

Jeg var med på en spørreundersøkelse om blant annet Lambi toalettpapir en gang. Om slitestyrke ( :wee: ), og om reklamen virker og sånt. Det tok 30 minutter :scared:

Det var masse spørsmål og 5-6 alternativer på hvert spørsmål. I tillegg var spørrekaren veldig forkjøla, så jeg svarte stort sett "vet ikke" på alt :p

Det tror jeg var siste gang jeg er med i en sånn undersøkelse :hrm:

Skrevet (endret)

Jeg synes det var litt gøy, han fyren lo av meg også (ser det ut som jeg vet hva samlet brutto-inntekt i huset er da, eller bryr meg om hvilken madrassprodusent som har laget madrassen min) :p

Forresten, noen som vet hvor man kan finne ut hvem som eier et telefon-nummer? Jeg husker ikke hvilket firma han sa han var fra, men jeg har nummeret han ringte fra, fant det ikke ut på Gulesider.no :p

Endret av sluffy
Skrevet (endret)

Funket ikke med 00 på slutten heller. Forresten, noen som vet hvor de har 61xxxxxx-nummer?

EDIT: Det er vel ikke tilfeldigvis noen som vet om et par sider hvor folk utlyser stillinger? Trenger jobb etterhvert. :p

Endret av sluffy
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...