Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rakkerunge..hva tenkte du på? :p

At det er kaldt som faen ute til å ha utedag.

det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær :whistle:

:thumbup:

 

Husker en gang da bussen hadde gått for 5 minutter siden, og jeg stod og venta. Etter en stund begynte det å øsregne, men heldighvis var det bare 1 time til bussen kom...

 

Skulle kansje hatt på meg mer enn et skjørt, og topp :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
:(

 

Tenkte eg skulle lage pannekaker/vafler og kose meg med cola siden det er fredag men så gikk det opp for meg......eg har jo ffs Diabetes! :cry:

 

*taselvmord*

Type 1 eller 2?

 

Endelig hjemme fra vinterferie. Faen (!) så hardt uten maskinen min. Stod veldig lite, egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Stod veldig lite, egentlig.

Hva gjorde du da?

Så på sport (forbannet være NRK) og stod et par timer til dagen. Var ikke nok snø for mitt vedkommende, har stått i 6 (7?) sesonger nå og tør ikke sprette metervis opp i luften uten pudder. Føler vel at utviklingen halter og kommer til å begynne med jibbing i stedet.

 

Drakk også en del dyr øl på hotellet og endte opp med en del regninger når vi skulle sjekke ut. Tanken "det er jo ferie", er farlig når man er godbrisen.

 

@SnowDOG_: Så lenge du ikke føler deg som en rosin og tenker at alt du drikker, pisses ut igjen sekunder etterpå, er jeg redd du har type 2. Er ingen ekspert, men har du type 1, så vet du det. Hvor stor var sukkermengden i blodet ditt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...