Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fikk meg ny søppelbøtte på ikea i går, men greide ikke sette den inn på rommet før jeg hadde vaska rundt...rart det der..er ensten sånn bare jeg får et nytt sokkepar jo :ohmy:

hehe, jeg skulle bare innpå rommet og låne litt ting hos en jeg bor lamme og endte opp med å støvsuge rommet hans! klarte ikke være der inne det så så jævlig ut. :)

Lenke til kommentar
Skulle ønske jeg hadde hatt søppelbøtte på rommet..

Takler det ikke hvis søppelbøtta er lenger enn en armlengde unna her jeg sitter.

 

 

Uansett, nå skal jeg se på The O.C. :fun:

 

 

Edit: Nei, skal visst ikke det. Kameraten min ringte og fortalte at jeg skulle shoppe alkohol. Jaja.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
haha, nei det hadde jeg aldri gjort,å vask noen andres rom, viss de ikke hadde spurt om hjelp da :p

han er bortreist i helga og jeg skulle låne endel datautstyr, måte bare få fjerna det verste før jeg begynte rote rundt der.. det var seriøst jævlig. her var det ikke snakk om støv, her var det grus og jord langs veggene!

 

rommet hans er bare 7,5 kvadrat da så tok meg ikke lange tida og sveipe over det heller... ;)

 

tenk, fyren har bare støvsugd der en gang på 6 mnd.. scary.

Lenke til kommentar
Hanne:), kan du vaske rommet mitt?

ja, med glede!!

 

 

viss du betaler reisekostnader...

Da vet jeg ihvertfall hvordan du skal reise. :)

 

Jeg betaler for slitasje av skosålene, og en pakke polarbrød. :)

tror det vil lønne seg med tog eller buss!for skal jeg gå vil jeg ha nye sko, og du har ikke aning om hvor kravfull jeg blir da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...