Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå angrer jeg virkelig på at jeg skulle se en film før jeg skulle legge meg, men ser ut som det er bedre å døgne, gå på skolen og sove når jeg kommer hjem.

Skrevet

Hmz, jeg fikk 5 i gym. WTF? Drittfett. :p

Andre som er like aktive og kanskje flinkere enn meg fikk 4. (Nei, ingen tjeneste for lærere, nei)

Snitt på 4, fornøyd med det.

Skrevet (endret)

gratulerer :yes: har ikke fått karakterer enda, men hadde 5 i samtlige fag i fjor (og jeg er ikke særlig skarp) lærte da at man trenger bare oppmøte for bra karakterer på mekaniske...

Edit : smily så ikke serlig smilette ut

Edit 2 : skap = skarp

Endret av gsn
Skrevet
gratulerer ;) har ikke fått karakterer enda, men hadde 5 i samtlige fag i fjor (og jeg er ikke særlig skap) lærte da at man trenger bare oppmøte for bra karakterer på mekaniske...

Hehe, noe må du nok ha gjort riktig. :p

er jo kjempebra med sånne karakterer.

Skrevet
Er det noen som har oversikt over hvilke rabatter NGT gir? Studentrabatten min går ut nå, og det er så kjipt å betale mer... Kanskje jeg kan snike meg med på noen andre  :whistle:

Du er et godt forbilde for oss "prøver_å_slutte_med_skolensnakk_folka" :)

Dette var da veldig lite skolerelatert..? Ø.B. Sier du at du bare har fortsatt å få rabattpris på regningen? Ny bindingstid da?

Skrevet

hehe, var temmlig fornøyd ja :) tror ikke det ser like lyst ut i år dog... men fikk 5+ på tverrfaglig tentamen ! (greit å være nerd på ikt ja...)

Skrevet
Shoit, jeg har visst mer penger på konto enn jeg trodde. I dag blir det nye piercinger ja :)

Alltid morro når man blir positiv overrasket over saldoen :w00t:

Bare synd det skjer så skjeldent :no:

Skrevet
Nystekt brød på morningsen! Nydelig måte å starte dagen på :)

Jeg spiser kvikklunsj til frokost :p

Jeg spiser Wasa Rugsprø akkurat nå til frokost :wee:

Skrevet
Nystekt brød på morningsen! Nydelig måte å starte dagen på :)

Jeg spiser kvikklunsj til frokost :p

100 g havre med 2 dl skummet melk med en banan oppi.

2 speilegg uten noe salt, stekt i olivenolje.

Lunsj:Grovbrød me kyllingfilet oppå.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...