Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ahh, førjuls julekake gleder :)

Han ene her ble kastrert i ovnen, men med litt melisglasurmagi er han god som ny igjen :)

Holdt på å bli et par transer, men fikk ikke lov til det :p

Hmm, har jeg lite å gjøre tro? :hmm:

HaHaHaHAHa

Veldig nice ass. HaHaHA :!: :D

Skrevet
Det er vekdig deilig i kirken. Det er den eneste timen i uken jeg ikke tenker eller bekymrer meg. Er helt rolig og døsig i kroppen. Elsker kirken. :D

Da er vi IKKE to.. :p Kirka er absolutt hat.

Skrevet
Det er vekdig deilig i kirken. Det er den eneste timen i uken jeg ikke tenker eller bekymrer meg. Er helt rolig og døsig i kroppen. Elsker kirken.  :D

Da er vi IKKE to.. :p Kirka er absolutt hat.

Neida, kirka er et "must have" thing liksom :p

Skrevet
Jeg spise masse svor helt til en sa til meg at det var huden til grisen, som har rullet seg rundt i møkk :sick:

Hva ellers skulle det vært ? Seff er det huden til grisen. Og at griser ruller rundt i møkk halve dagen er vel heller ingen stor nyhet. Men faen det er godt uansett :w00t:

Skrevet
Jeg spise masse svor helt til en sa til meg at det var huden til grisen, som har rullet seg rundt i møkk  :sick:

Lyst til å vite hvordan pølser lages? Eller hva kebabkongene EGENTLIG putter i sausen sin? Og hvorfor gatekjøkkenkjøtt ikke smaker som annet kjøtt?

Skrevet

Seff er det godt (ble fortalt dette da jeg var 9 år da.. :p), men å ha i bakhodet at det du spiser nå har vært innklint i dritt er ikke no særlig.

Skrevet
Lyst til å vite hvordan pølser lages? Eller hva kebabkongene EGENTLIG putter i sausen sin? Og hvorfor gatekjøkkenkjøtt ikke smaker som annet kjøtt?

Ja Ja Ja Ja :D

Skrevet (endret)
Jeg spise masse svor helt til en sa til meg at det var huden til grisen, som har rullet seg rundt i møkk  :sick:

JA!

edit: ribbe i dag, skal spise masse av det på toppen. så kan dere tenke på deilig svor som er rulla i dritt. NAM!

har vann i kjeften..

Endret av BUNDY
Skrevet

Noen som har lyst på pepperkakemennene? Føler av en eller annen grunn litt vegring for å spise de :p

Er liksom ingen rett måte å spise noe sånnt på ^^

Skrevet
Noen som har lyst på pepperkakemennene? Føler av en eller annen grunn litt vegring for å spise de :p

Er liksom ingen rett måte å spise noe sånnt på ^^

Slipp ut din homofile side :ermm:

bare fantasien som stopper deg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...