Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tentamen i 2MX imorgen og jeg har ikke lest et sekund på det :( Og nå er det siste episode av tjukkholmen som jeg MÅÅ se.. Gruer meg så sinnsykt til den prøven!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker det nye tastaturet mitt! :love: Er jo bare helt genialt med trådløst BT sånn at jeg kan snu skjermen og sitte i senga mi med det pluss at det har masse geniale knapper som styrer alt mulig :D Weee...

*blitt bitt på knokene av thea og gråte litt* ;)

Skrevet

Argh, dama har fått en hemmelig beundrer som plager ho med tekst meldinger og brev.... :hrm: *være irritert*

Og vær gang jeg går inn på sol.no så får jeg advarsel om at spyware ble blokkert for nedlastning... jeg er skeptisk på sol.no nå :hmm:

Skrevet
Jeg elsker det nye tastaturet mitt!  :love:

Er ikke alle som har det bra, nei.... :cry:

Hmm.. hva hadde det med det jeg sa å gjøre? :dontgetit: Er du missunnelig på kjærlighetsforholdet jeg har med tastaturet mitt?

Er det forresten noen som vil være så vennlige å skrive inn kvadratsetningene? Er SÅÅÅ dårlig på de opg jeg trenger det nok på tentamen imorgen, regner med at det blir for dumt å lage en egen tråd for å spørre om det lissom..

Skrevet

Takk, er ikke meningen å være så glad at det gjør deg mer deppa.. Lykke til videre da, håper det ordner seg! :)

haddis: Den er kjip den beundreren, sannsynligvis bryr du deg mer om det enn henne og fprhåpentligvis slutter han snart :)

Skrevet
Er det forresten noen som vil være så vennlige å skrive inn kvadratsetningene? Er SÅÅÅ dårlig på de opg jeg trenger det nok på tentamen imorgen, regner med at det blir for dumt å lage en egen tråd for å spørre om det lissom..

De skal du jo kunne på rams. ;)

(a+b)^2 = a^2 + 2ab + b^2

(a-b)^2 = a^2 - 2ab + b^2

(a+b)*(a-b) = a^2 - b^2

Det skal vel stemme?

Skrevet

Skal kunne de på rams og du har nok helt riktig i det du skrev ;) Men jeg glememr de hele tiden. Nå er de i formelhefte da :)

Så da kan jeg legge meg uten å være redd for å stryke :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...