Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haha. MessengerDiscovery er morsomt. Folk skjønner fint lite når de begynner å si ting de ikke har sagt. Haha.

:yes: noen av kontaktene gikk offline og kom online etter et par minutter, så sa de : masse tull her :p

mange blir forvirra = gøy :tease:

Skrevet
evig fortapelse i det brennhete helvete.

For å sikre oss mot hedningbudskap kommer vil til å forby alle såpeserier som hotell cæsar og glamour :p

JEG ER MED!

Skrevet
evig fortapelse i det brennhete helvete.

For å sikre oss mot hedningbudskap kommer vil til å forby alle såpeserier som hotell cæsar og glamour :p

JEG ER MED!

JEG OG!

Hvorfor er det ekstrasending på TV2 nå?

Skrevet
Kan jeg være med? Jeg er ensom og gudsforlatt.

Join "1337Gr0UpHaxx0rsForAllTheWorld", Fredrik! vi r bzt lzm! :love:

Ja, når jeg tenker meg om vil jeg ikke være med å lede verden sammen med darkness.

Skrevet
Se, Mats. Vi har allerede tilhengere. Dette kommer til å gå som smurt. Snart er verden vår :D

Ja!

Vi må organisere oss...

Hva skal vi gjøre med verden da, Kine?

Skal vi utslette den og la alle som er glade være igjen mens vi selv flytter til Mars eller noe?

Skrevet
Se, Mats. Vi har allerede tilhengere. Dette kommer til å gå som smurt. Snart er verden vår :D

Ja!

Vi må organisere oss...

Skal vi utslette den og la alle som er glade være igjen mens vi selv flytter til Mars eller noe?

Du flytter til brain-slug planeten da :ohmy:

Skrevet

Ja!

Vi må organisere oss...

Er dere glade i meg?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...