Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hva jeg skal bruke morgendagen til.

Damit..har ei hel uke forran meg og eier ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Å drive dank har jeg egentlig ikke lyst til å gjøre..

Ah...fattern skal bruke bilen på jobb i morra, så da må han nok fylle disel på kjerra så slipper jeg å fylle nestegang jeg skal bruke bilen :wee:

Skrevet

Gjør noe fornuftig, lei en film, stikk på bowling, kjøp nye klær..Et eller annet..?

Da kvelder jeg også, har ikke vært på skolen i dag pga jeg var "kvalm"... :D

Gidda ikke, dessuten har vi studentovertakelse, så det gjør ikke noe..

God natt, folkens! :)

Skrevet

B|Real: trene :D

Men du har jo sikkert trent mye i militæret .. hm..

Dere har jo masse fin natur i nord norge så du kan jo labbe i skauen og ta bilder. Er det snø der enda forresten? I tilfelle kan du jo snowboard og ski osv.

Skrevet

har allerede klart å karve meg til skolen jeg. Timen har ikke begynt enda.

endelig skal jeg trene, har ikke trent på over 1 uke nå. lurer på hvor mye jeg tar i benk nå :hmm:

Skrevet

Idag tok jeg buss, som var stappfull. Det var skikkelig gøy. :p

Åpen skole idag, kan bli interessant å se hva slags mennesker som har lyst til å begynne her neste år. :D

Skrevet
Idag tok jeg buss, som var stappfull. Det var skikkelig gøy. :p

Åpen skole idag, kan bli interessant å se hva slags mennesker som har lyst til å begynne her neste år. :D

Hvorfor har dere åpen dag midt i uka mens vi må ha det på en lørdag? :mad:

Skrevet

Hey. I dag er det sånn fengsel greier klokka 10. Så det blir jo gøy.

Skippet de første norsk timene selv om jeg ikke burde. Men det regnet ute og jeg har ikke penger til bussen.

Jaja.

Skrevet

Ahh deilig hadde fri i går, og i dag skal vi bare jobbe hjemme å samle inn litt penger til barnasfredspris :D

Og i morra skal vi rundt på div. skoler og fredag for vi avspasering. Så ufatelig deilig uke :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...