Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg ikke liker med Opera er at det er noen bilder som ikke vises, og at jeg ikke får sendt mail ... Sikkert bare noe piss jeg har klart å komme nær, men :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har konvertert alle vennene mine som bruker pc til Mozilla.. De liker den. For det første slipper de searchbars som de ikke vet hvor kommer fra og i tillegg ser det jo helt lik ut som IE. Kan også slenge favorittene dine over fra IE..

Blir litt småkvalm av den nettleseren.

Skrevet (endret)

Lasta ned Maxthon... Det er egentlig bare dritt... Lasta det kunn ned fordi den skulle ha musebeveglese-dinge-boms... Men det virker ikke, selv om jeg har skrudd det på... Bruk FF(s)!

EDIt: Og litt på grunn av tabs ;)

EDIt2: Dere kan gjerne si noe...

Endret av Blackslash
Skrevet

Bruker IE men liker firefox. Det eneste som eg ikke liker med firefox er at den ikke viser det lille bildet man får når man peker over ett bilde så man kan fort lagre den. :thumbdown:

Skrevet

Skal ha CS turnering på skolen... Det er 3 mot 3... Nesten hele skolen er meldt på ... Og det er kun mitt lag som i det hele tatt har spilt det.. Jeg og en venn i 2 år, og en annen i 1 år... Det komme til å gå smooth... Det er noen som spiller aq2... Men de kommer til å få problermer...

Skrevet (endret)
Skal ha CS turnering på skolen... Det er 3 mot 3... Nesten hele skolen er meldt på ... Og det er kun mitt lag som i det hele tatt har spilt det.. Jeg og en venn i 2 år, og en annen i 1 år... Det komme til å gå smooth... Det er noen  som spiller aq2... Men de kommer til å få problermer...

Hvilken skole? *ta med to kammiser og melde seg på :tease: *

Endret av ahpadt
Skrevet

Er det farlig å spise en brødskive med litt mugg på? Hadde et brød her som hadde bare noen få grønne flekker, og det så jeg etter jeg hadde spist ei skive.

En ting til, hvor lenge holder frokostblanding? 'Weetos'

:ermm:

Skrevet (endret)

/Me have Dodgeball @ DVD <3

Straks GTA San Andreas også. Men jeg jobber jo som amerikansk anmelder, selvfølgelig ingen annen grunn til at jeg har dette :ermm:

:w00t:

Endret av pain
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...