Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er sååå sikker på at jeg stryker på første oppkjøring. Det er så forbanna vanskelige ruter her.

Jeg trodde også det, rutene er tross alt i Bergen sentrum. Uansett sa kjørelæreren min noe viktig til meg 5 min før oppkjøringen. Dette er sannsynligvis grunnen til at jeg stod på første forsøk. Han sa:

En neger står ikke på startstreken i OL og tenker at han er fornøyd med andreplass. Han vil vinne. Man må tenke at man skal klare ting for å klare dem. Om man tenker at man ikke skal skrive tysk hele tiden under engelskeksamen, vil du sannsynligvis skrive tysk til slutt. Det du må gjøre på oppkjøringen er å tenke på det du skal gjøre, ikke det du ikke skal gjøre. Når du først tenker på alt du skal gjøre, er det så mye at du ikke har overskudd til å være nervøs en gang. (Dette er faktisk sant!) Så tenk positivt, hele veien.

Tenk litt på den du. :)

Lenke til kommentar
Pirattaxi er bra bissniss, utrolig hvor mye fulle venner, fjortiser og andre betaler for å bli kjørt hjem en lørdagskveld.

Politiet står og tauer inn folk som kjører pirattaxi i byen hver helg. Spesielt uten for Torget Music Pub, der man gjerne slipper folk av, spesielt om man kommer fra Åsane. :(

 

Og dessuten, jeg legger meg. Hah!

 

 

God natt. :sleep:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Gratulerer med dagen, håper du får masse fine hw deler. :p

Får ny LCD og et kjøleskap (nuvel, ikke hw per definisjon, men kjekt å ha). Så håper jeg på maaasse gryn.

Lenke til kommentar

Gamer-guru: Du kan umulig ha vært før meg til å gratulere ham, tidsmessig. Jeg sendte inn meldingen ETT SEKUND over tolv. :p

 

Jeg skummet over den siste siden, og da skrev du, wh1te: "Om en drøy halvtime er jeg 18."

 

Da var klokken min 23:58, og da sto jeg og ventet på at klokka skulle bli 23:59:59 (så på klokken på PC-en), og trykket "svar". Timet helt perfekt.

 

Me = GEEK!

 

Anyways, grattis med dagen, igjen. :)

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Gamer-guru: Du kan umulig ha vært før meg til å gratulere ham, tidsmessig. Jeg sendte inn meldingen ETT SEKUND over tolv. :p

 

Jeg skummet over den siste siden, og da skrev du, wh1te: "Om en drøy halvtime er jeg 18."

 

Da var klokken min 23:58, og da sto jeg og ventet på at klokka skulle bli 23:59:59 (så på klokken på PC-en), og trykket "svar". Timet helt perfekt.

 

Me = GEEK!

 

Anyways, grattis med dagen, igjen. :)

hehe, samma det. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...