Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Ingar: PS CS (secret codename, that no one understands) er ferdig lastet opp, bare monter cue- eller bin-filen.

PS CS... Og bin- og cue-filer... warez?

Endret av nerdVANNA
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, har så lyst på noe godt. Tror jeg sykler en tur ned på Rema. Trenger noe å kose meg med etter at de stygge russerne skjøt meg ned med de hersens AAA-ene sine. :mad:

:p

Skrevet
Ingar: PS CS (secret codename, that no one understands) er ferdig lastet opp, bare monter cue- eller bin-filen.

Holger: tusen takk. Jeg har en idiotsikker logg, med svar på alle spørsmål som skulle dukke opp, så dette skal nok gå bra :) Igjen, tusen takk

Skrevet (endret)

wh1te, kult. Så kan du også oppleve litt dritt. :tease:

I have no fsckn idea. Kan jo være et virus som kjører som en service, som da rebooter straks windows er oppe og kjører.

EDIT: Jeg innså at jeg faktisk hadde en ide. :hmm:

Endret av fredrikrb
Skrevet

Holger: Du har tilfeldigsvis ikke lagret et forsøk med lys gjennom spalter eller måling av bølgelengder for lys på dataen din fra 2 FY? Eller har noen andre det..?

Skrevet

PS CS... Og bin- og cue-filer... warez?

neeei, det har vi ikke sett. :innocent:

Endelig ferdig med engelskleksene! Nå gjennstår det bare å lage fruktsalat..

Skrevet

Å gud, jeg hater å ha hodepine!

Det gjør så vondt! Og så må jeg gjøre en stor KRL-oppgave ferdig til i morgen... der får jeg for å utsette alt... bah, KRL is teh b4dz0rz.

Skrevet
Jeg har MSN! wee!

Jeg har hatt det snart 4 år jeg :)

Tipper du ikke var klar over at MSN ikke fungerte i går kveld og deler av i dag.

Jeg var fullstendig klar over problemene.

Skrevet

Flott at det er flere som strever med lekser, jeg liker ikke å være alene. Tok en helgtur til danmark, og måtte stå opp veeeldig tidlig imorges.. Jeg besvimer snart, men matteleksen MÅ gjøres... Dumme lærer som trekker ned hvis vi ikke gjør leksen..

Dumme MSN som ikke funker...

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

* wh1te må formatere om han ikke finner noe virus på maskinen.

170k files scanned

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...