Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Btw, mora mi sier jeg har pulesveis, etter jeg hadde besøk av Kristine  :blush:

:lol:

Klipp deg menneske :wee:

"Og enda en pc var berget av B|Real"

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Btw, mora mi sier jeg har pulesveis, etter jeg hadde besøk av Kristine :blush:

vell, bare påstå at mora di har det nesten gang ho og en mann har vært alene det, da blir det nok stille

Skrevet (endret)
:lol:

Klipp deg menneske :wee:

Hmm, sant det.

Sist gang jeg klipte meg var vell i mars trur jeg, noen uker før vi dro til England.

Tok motet til meg og kobla til cdrommen istad da, uten å skru av pcen, bare rebootet. :p Så nå fikler jeg med bluetooth, samtidig som jeg leser litt til økonomiprøva me skal ha på skolen til mandag. Økonomi er ikke så veldig vansklig egentlig, og vi får lov til å ha med lærebøkene på prøven :)

På det lille lan'et jeg var på i helga (dvs, fra Torsdag til idag) så har det blitt sjålet 7-8 laptopper. Kamerat av meg mista sin 3 uker gamle laptop, den er lei...

vell, bare påstå at mora di har det nesten gang ho og en mann har vært alene det, da blir det nok stille

Takk for tipset :D

Endret av bjaa
Skrevet

Kensington-lås er verdt sin vekt i gull vil jeg tro.

Finnes det noe man kan låse LCD-skjerm med? Jeg kommer til å være redd for min kommende 1770NX.

OG, gjelder reiseforsikring på sånt utstyr?

Skrevet

Pffft eg hadde seriøst installer en dings som man kan spore opp via gps eller noe og la det ligge slikt at det frister for jævlene og ta den. Så hadde eg kost meg med de. :evil:

SERIØST!

Skrevet
En Ekte Nerd vet å involvere sin kjære maskin i alle livets situasjoner og aktiviteter.

Right fucking Ol,a mn :wee:

Ser du sletta haddis, jejggje, sånne r det..

Skrevet
Kensington-lås er verdt sin vekt i gull vil jeg tro.

Finnes det noe man kan låse LCD-skjerm med? Jeg kommer til å være redd for min kommende 1770NX.

Kan på noen skjermer låse fast med kensington lås. Fikk en god jobb med å låse 50 skjermer med kensigton låser på forgje jobben :\

Men låsen er jo ikke verdt 5 flate øre hvis man ikke fester den til noe solid.

Skrevet (endret)

Forresten, fredrikrb har ny fet avatar. :thumbup:

Det er fint.

Edit: fet, ikke et, og skirve rikteig... :no:

Endret av nr.4
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Forbanna irriterende å ikke finne røykpakken.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Forbanna irriterende å ikke finne røykpakken.

Verrre og ikke finne snus pakka...

Snus er np. Har one of each (good) brand atm: Ettan, Skruf og General.

Skrevet

Ah, kom nettopp hjem. Digg. Han ene vi var med kjørte bilen til en kompis fordi han var for full til å kjøre. Så han karen, legg merke til; KLIN EDRU, kjører rett inn i fortauskanten og riper opp hele bilen. Trenger vel ikke si det ble dårlig stemning..?

Skrevet
Ah, kom nettopp hjem. Digg. Han ene vi var med kjørte bilen til en kompis fordi han var for full til å kjøre. Så han karen, legg merke til; KLIN EDRU, kjører rett inn i fortauskanten og riper opp hele bilen. Trenger vel ikke si det ble dårlig stemning..?

Tippet bilen over eller noe sånt? Må ha vært en voldsomt høy fortauskant(eller en blodsenket bil :cool: )

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...