Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal skrive en fagartikkel om "Datamaskinen som Multimediaplattform", hvilke temaer bør jeg gå inn på da..?

Tenkte på piratkopiering, websider, noe mer ?

Skrevet

Erm ble så enormt provosert av den miss norge posten nå. Er det mulig å være så blåst i hodet?

Takk til HalTan som faktisk prøvde å få dem til å tenke litt, men de klarte det jo ikke.

Føles akkurat som enkelte folk og familier stopper opp i å fornye tankegangen sin fra 1920 tallet.

Skrevet

I dag kommer kjæresten hjem fra leir :love:

Bestemor har begynt å gå meg på nervene - jeg vil ha mammaen min tilbake :dontgetit: Bestemor skal bo her til i morgen, da er jeg endelig alene igjen.

Skrevet

Hvorfor kan ikke jeg bare bli litt syk så jeg ikke kan dra på jobb? har vært borte fra jobben 3 dager i år og vil sikkert få dårlig samvittighet hvis jeg ble borte mere.... må ta noen fridager for å ordne lang helg snart.... :cry: er så lei. Hmmm finne på noe sprøtt?

Skrevet
teknikeren, hadde jeg vært homo er jeg sikkert på at alt hadde vært veldig mye lettere.

Stress å finne ei jente som liker en...

? :dontgetit:

Ja ha, håper du tenner på damer selv om de ikke er kone materiale, det er sunt vet du.

Å jakte på damer som liker deg er fåfengt, ta ting som de kommer så skal du se det løsner :thumbup:

Skrevet

Faen heller.

Skifta fra elektrofag til allmenn i dag, har ikkje valgt valgfag eler noko. Rådgivaren fikk ikje ut timeplanen min, så ho sa at eg berre kunne møte kl7.55 i dag, og gjett? Valgfag 3 første timane, ffs! :wallbash:

Skrevet
Faen heller.

Skifta fra elektrofag til allmenn i dag, har ikkje valgt valgfag eler noko. Rådgivaren fikk ikje ut timeplanen min, så ho sa at eg berre kunne møte kl7.55 i dag, og gjett? Valgfag 3 første timane, ffs! :wallbash:

Almenn - Elektro - Almenn ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...