Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God aften. Menig Pedersen rapporterer fra Sessvollmoen. ;)

Er sykt trøtt og vil sove. I morgen er det push-ups, pull-ups, sit-ups og 3000 meter. Blir sikkert kastet til Sibir med andre ord. Kos dere, I will return.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
God aften. Menig Pedersen rapporterer fra Sessvollmoen. ;)

Er sykt trøtt og vil sove. I morgen er det push-ups, pull-ups, sit-ups og 3000 meter. Blir sikkert kastet til Sibir med andre ord. Kos dere, I will return.

Don't die on me now!

Skrevet (endret)

FAEN HELLER! Jeg blir så jævlig sinna på den frekke lillesøstra mi som kommer med de helvettes frekke kommentarene hele tiden. :realmad: :realmad:

Og når jeg sier noe til henne er plutslig alt min skyld. :hrm:

Endret av ahpadt
Skrevet (endret)
Eksempler, ahpadt?

Nei. God natt. :sleep:

Støtter den. Imorgen er første dag på noen måneder at jeg må opp klokken 7.

Good night all, og gratulerer med dagen til den som måtte ha det.

edit: Forbanna langbein dyr! De er overalt!

Endret av SteffyBoy
Skrevet

Jejejejejeeeee!!!! Da slutta jeg på GK Elektro idag.. Blir vel MK på meg i morgen, på splitter ny skole på Nannestad. :woot: Gleder meg sykt mye nå ass... Forguder rådgiveren min. Sa bare at jeg ville inn på media der, så gikk det 2 timer og det var bankers.

Eneste som blir litt teit er å spasere inn i timen til andre folk som allerede er sammensveisa liksom.. Også blir vi ikke de minste på vgs, for skolen er ny i år. Så det er bare GK elever der! :w00t:

Men legger meg, lengre skolevei nå. Sov godt folkens.

Skrevet

:!:

Jeg begynner 9:40 imorgen.

Og den "gamle flammen" jeg var litt sammen med for en stund siden hadde vært i utlandet, men hun begynte visst på samme skole som meg idag.

Fiffig...

Skrevet
wee.. alle går å legger seg :p *ironi*

noen som har no bra sanger å anbefale meg for hjertesorg?

Metallica - Fade to black. Teksten er genial. :)

Skrevet
Ja, du mener vel kun at søppel er et fristed hvor man kan slenge ut ræva tråder om tiss og bæsj i et sett?  :hrm:

Hvor greide du å dra ut den setningen fra det jeg skreiv? Ikke en gang med lesing mellom linjene greier jeg å komme på den setningen!

Tror du er i dårlig humør, jeg..

Heihå. :)

Ettersom du skrev "Men hva med å ta den diskusjonen en annen plass, f.eks der den hører hjemme, i søppel.", tok jeg det ut derfra. Kan også informere deg om at jeg er i ypperlig humør i dag, faktisk. :)

Beste på lenge.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...