Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Humms, skolen var da ikke så ille...

Få timer i tillegg...

Men de bestemte seg for at hver onsdag skal man ha 5 timer med kun ett fag.

Noe så håpløst idiotisk.

Skrevet (endret)

Woho! Kom i klasse med mange jeg kjente, men fikk en dame som hovedfagslærer. :ohmy: Virker bedre enn GK Elektro ihvertfall. :D

Edit: Kom i et klasserom med "åpen løsning" hvor alle sitter inntil veggene, så læreren kan hele tiden se hva vi gjør. :( Heldigvis er hun førstegangslærer på skolen, så karakterene blir forhåpentligvis litt løse. ;)

Endret av ahpadt
Skrevet
Hmh..jeg skal vist har 5 timer med nettverk på fredager...  :roll:

Er det et problem? :)

Hadde ikke vært det for meg! :!:

Vi starter 09:45 på mandager! :dribble:

Skrevet
nei, men er ikke noe gøy liksom i 5 timer...

Fint å få samlet timene litt så man får konsentrert seg ordentlig om faget. Men nå skal det sies at jeg stort sett ga blaffen i hvilke ikt-timer vi hadde, fordi vi nesten bare hadde tverrfaglige prosjekter.

Skrevet

Da var jeg tilbake etter første skoledag, og en tur rundt i byn :D

Samme klasse som i fjor minus 2 kjempegreie folk, og en del duster. og så kom det 4 nye folk, en som er kjempe grei, en som virker ganske grei, og to duster :p

Kan bli enda et koselig år dette her :)

Skrevet

Da har jeg vært på skolen og sjekka ut litt.. Hørt på Erna Solberg som snakka, osv..

Fått tildelt faddere, slik at vi ikke skal gå oss vill og slikt, så inviterte dem oss på fest nå etterpå..

Fagene virker greie, skal ha 3 fag i dette semesteret, Typografi, Informasjons- og publiseringsteknologi og Organisasjonskultur og forbedringsprosess.

Ser ut som jeg har fri onsdager og begynner bare klokka 9 to dager i uka.. :)

*fikse grandis*

Skrevet
Da har jeg vært på skolen og sjekka ut litt.. Hørt på Erna Solberg som snakka, osv..

Fått tildelt faddere, slik at vi ikke skal gå oss vill og slikt, så inviterte dem oss på fest nå etterpå..

Fagene virker greie, skal ha 3 fag i dette semesteret, Typografi, Informasjons- og publiseringsteknologi og Organisasjonskultur og forbedringsprosess.

Ser ut som jeg har fri onsdager og begynner bare klokka 9 to dager i uka.. :)

*fikse grandis*

Hvor bor du da Marvil ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...