Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
/me hopper i senga og setter seg i stolen.

Hvordan klarer du det? :dontgetit:

Han hopper i senga før han setter seg i stolen ;) vanskelig å forstå?!?!? :tease:

Humor på høyt natte nivå :p

Endret av ATI TwEaKer
Skrevet

:D hoppe i sengen.... det er mange år siden det.

Forbanna.... hun eg skulle kjøpe cam av skulle på jobb og noe greier og kunne ikke møte meg men noen skulle møte meg. Vel vi var i sola ett sted og eg drev da og ringte febrilsk fordi vi måtte kjappe oss med å kjøre til bergen og rekke fergene men så ga eg hun opp fordi hun aldri tok tlf'n men så begynte vi å kjøre mot bergen fordi vi hadde hastverk og da ringer hun seff og greier men personen som skulle møte oss kunne ikke fordi bilen var fucket og da måtte vi liksom ha kjøre 40mins kjøre tur fram så tilbake og det ville gjort slik at vi da hadde mistet fergene. Arggh kvinnefolk altså. :nei:

=/%¤#"¤%)=? :realmad:

Skrevet
/me hopper i senga og setter seg i stolen.

Hvordan klarer du det? :dontgetit:

Han hopper i senga før han setter seg i stolen ;) vanskelig å forstå?!?!? :tease:

Humor på høyt natte nivå :p

Har han stolen i senga da? :dontgetit:

:innocent:

Skrevet

Begynner å bli så smått irritert. Vi har hatt sykt få solskinnsdager siden ferien.

Bare overskyet og varmt.

Huff...burde komme noe nå den siste måneden.

Tenk..bare 1 måned og så forlater jeg denne plassen. yay! :ermm:

Skrevet

jepp. Gudene hater norge i år. Nyt alt som skal nytes for det er 1år til neste gang du kan kose deg med det du koser deg med.... øhhh du vet ka eg mener.

Skrevet

Jeg synes vi har veldig mye fint være her jeg bor. Har vært sol sånn cirka 50-75 % av sommerdagene. Jeg skjønner ikke alt maset om dårlig vær. Lever jeg i et værvakum?

Skrevet

Jaja, men jeg legger meg og sover.

HVIS været ikke er som det er nå med skodde og drit så tar jeg meg en tur på steiroheia.

Hvis ikke så...jau..

God natt.

Skrevet
Jeg synes vi har veldig mye fint være her jeg bor. Har vært sol sånn cirka 50-75 % av sommerdagene. Jeg skjønner ikke alt maset om dårlig vær. Lever jeg i et værvakum?

Tydeligvis :dontgetit: Her har det vært drittvær! GRR!!!!

Skrevet

YUP! Idag er det sol med en del truende svarte skyer så folk kularan med å ture ut og grille. Selv idler eg til noen ringer for å finne på noe.

Nå har eg mekket meg kos koffi og 2 skiver. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...