VeXx Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 woohoi, der fikk jeg gmail Tok meg 20 sek å få det på mirc [email protected] <-- w00t
Fragletrollet Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Skal jeg se film, eller skal jeg ikke se film? Jeg skal se film. Goodfellas, here I come (for ente gang? )
HolgerL Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Her er det strålende sol og blå himmel. I går var det overskyet og småregn.
Earendil Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Her er det strålende sol og blå himmel. I går var det overskyet og småregn. Nøyaktig det samme her. Sommeren har kommet!
Putekos Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 (endret) Her er ukesforløpet mitt (forhåpentligvis): Søndag: Besøke Daniel (sosohal) en tur Dra til byen med Janne Mandag: Jobbe 08.00-16.00 Trene etter jobb Være med kjæresten Tirsdag: Jobbe fra 08.00-16.00 Shoppe etter jobb Levere "tilgi meg"-kort til eksbestevenninna mi Deppe Onsdag: Få nye treningssko til 1400 (mamma har lovt meg) Ta en ny piercing Torsdag: Dra på Tusenfryd Bli venn med venninna mi igjen (siden begge to skal dit) Smile bredt Fredag: Trene i fire timer Sole meg litt Fest Lørdag: Jobbe Kjæresten min har bursdag. FEST! Søndag: Pakke ferdig Overnatte hos pappa Ta flyet klokken fire på natta Ny uke, nye sorger. PS: Kan moderatorene lese PM?? Endret 27. juni 2004 av AnAnAs
Putekos Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Fett å planlegge å deppe, da.... :< Bedre å time det enn at det kommer uventet, vel.
ahpadt Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Noen har planlagt litt bedre enn andre ser jeg. Jeg drar selv til Nederland i morgen, og blir der i ca 2 uker. *laste ned...eerrrm.. KJØPE Led Zeppelin på nettet*
FJERNET111 Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 PS: Kan moderatorene lese PM?? Hvis du mener om moderatorene kan lese PM'ene dine, så er det riktig ja... Det er ikke noe privat med PM heh
Putekos Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Hvis du mener om moderatorene kan lese PM'ene dine, så er det riktig ja... Det er ikke noe privat med PM heh Det er bare slemt, da. Trodde de bare kunne lese hvis det var noe snusk på gang, jeg. Så å bli moderator, vil si at du kan sitte og lese hele forumets PM'er? Jeg vil bli moderator
FJERNET111 Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Det er bare slemt, da. Trodde de bare kunne lese hvis det var noe snusk på gang, jeg. Så å bli moderator, vil si at du kan sitte og lese hele forumets PM'er? Jeg vil bli moderator Hvordan kan de tro at det er noe snusk på gang, hvis de ikke kan lese de? Men skal ikke påstå at jeg ha full peiling på forumets rutiner, så hvis en moderator kan komme og klare opp, så hadde det vært fint.
Putekos Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Har jo tross alt 82 av 100 mulige, så har mitt å holde orden på. P.I.M.P vettu
Fragletrollet Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Tid for ny film, vært i byen og kjøpt noen dvd'er: -Lock Stock & Two Smoking Barrels -The Rules Of Attraction -Kjetil & Kjartan Show (ARRRAAJJJ!!! IVe GOAT TeEH SKILzLLZZ1!!!!11) Har sett alle sammen fra før av, men tror jeg velger The rules of attraction. Har sett LS&TSB så mange ganger før... og jeg orker ikke le så utrolig mye som jeg gjør av kjetil&kjartan
ahpadt Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Weeeee I dag har jeg grundig gått til anskaffelse av Led Zeppelin. Ellers..jaja..skal dra på ferie i morgen så jeg må vell snart begynne å pakke.
Dorian Gray Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Jeg har kjøpt Deer Hunter! Gleder meg til å se den ikveld! Noen her som har sett den? Chris Walken (strictly platonic, that is) >_> <_<
potetskrell Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Er ikke Deer Hunter et spill? Og et utrlig kjedelig et i tillegg!
Anbefalte innlegg