Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan det føles, og bare det å kjenne at han har det like vondt som jeg hadde det i 11 MÅNEDER...Sykt deilig følelse!!

Skrevet
I was there, yes. Så dukket en kamerat opp som liker meg, også bare var jeg sååå overlegen. Dritdigg feeling.

Hvem?

Nå har jeg spilt masse CS public, siden vi ikke fant match. Det var gøy. Vi stormet med P90 og manne-hagle. :)))

Skrevet
I was there, yes. Så dukket en kamerat opp som liker meg, også bare var jeg sååå overlegen. Dritdigg feeling.

Hvem?

Nå har jeg spilt masse CS public, siden vi ikke fant match. Det var gøy. Vi stormet med P90 og manne-hagle. :)))

Hehe, hvor spiller du? Nick?

Skrevet
Hehe, hvor spiller du? Nick?

FoCo 1, 2 og 6 - WotA <!> sosohal..

Nå har jeg mekket meg en überdigg dobbeldekker med horder av ymse salami, og en annen dobbeldekker med rostbeef, dansk remulade og salt og pepper. :cool:

Edit: Hvorfor var du overlegen mot han, Thea?

Gjest mafister
Skrevet

Fordi han fortjente det. Han strekker meg for langt. Derfor. :yes:

Skrevet

F@en i ******!! Måtte de brenne!! Eg skal...¤#¤T/(&!

ARGGH!

Viste eg skulle holdt kjeft. Sånne ting skjer ikke med oss/meg. Skjer bare på film. De skulle ha hørt meg in the first place.

Aldri selg skinnet før den fordømte bjørnen er skutt.

:grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy:

Skrevet
F@en i ******!! Måtte de brenne!! Eg skal...¤#¤T/(&!

ARGGH!

Viste eg skulle holdt kjeft. Sånne ting skjer ikke med oss/meg. Skjer bare på film. De skulle ha hørt meg in the first place.

Aldri selg skinnet før den fordømte bjørnen er skutt.

:grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy:

what?

Skrevet

Hei igjen. Fyrte opp den andre PC-en, jeg. Tenkte mamma og pappa ikke hører det, siden denne er mer stillegående, men den var ****** ikke stillegående!

Noen våkne da?

Skrevet

Jada, som du sikkert visste er jeg våken. Hører på Turboneger - Get it on og har nettopp spist meeengder med mat. Er ganske fornøyd med dagen, tatt i betraktning. :) :)

Skrevet

Hva er tatt i betraktning?

Hvem vant egentlig BumperBumperBumper-contesten?

Jeg greide iaffal en time før den stoppa...

Kanke prøve mer nå siden jeg ikke har lyd her anyways. Og det minte meg på at Porta Pro-ene mine er herpa. :((

Skrevet

WTF? Er dine også herpa? LOL.

Tatt i betraktning, vil si at det har vært en slapp dag helt til klokken åtte hvor jeg hadde en hard trening. Etter det så jeg på robinson som mamma hadde tatt opp mens jeg trente. I morgen starter jeg tidlig, så jeg burde egentlig legge meg snart. :)

Skrevet

Hvis du er en god dagdriver får du ikke sove, siden du da skal ha sovet til minst klokka to i dag. Det var egentlig derfor jeg fyrte opp her, siden jeg visste jeg ikke kom til å få sove.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...