Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg begynner å bli en gammel mann; Har begynt å se på masse sport på TV..

I helgen har jeg F1-kvalifiseringsrace, selve løpet i dag, og 4 curlingmatcher (hele kampene).

Det jeg stort sett har lært i løpet av helga er:

* Canada er flinke i curling.

* Ferrari er for flinke i F1.

* Helger blir mye billigere om man ikke drikker.

* Linn Githmark på curlinglandslaget = NICE :love:

Skrevet
Kan de ikke heller vise noe WC eller SC istedenfor Curling...

Curling er jo genial sport.

nei, det er en utrolig kjedelig sport når man ikke aner hva de holder på med eller noe

Skrevet

OMG! Nå husker eg korfor eg ikke drar på byn så ofte. Høyre hånden er hovnet opp som fan og venstre tommelen klarer eg ikke å bevegen nesten. Har vist fått meg noen slag i ansiktet som eg ikke la merke til før idag. Husker ikke kordan eg kom meg hjem. :/

Vondt i kjeven :(

Skrevet
OMG! Nå husker eg korfor eg ikke drar på byn så ofte. Høyre hånden er hovnet opp som fan og venstre tommelen klarer eg ikke å bevegen nesten. Har vist fått meg noen slag i ansiktet som eg ikke la merke til før idag. Husker ikke kordan eg kom meg hjem. :/

Vondt i kjeven :(

+ at du dreit deg ut på offentlig nettforum. :devil:

:lol:

Skrevet

:roll: helsiken eg husker ikke. :scared: kan nok ikke ha vært noe alvorlig siden de slapp meg fri. tror eg...

Anyways nå blir det stress med foreldre og moral preik sikkert.

Skrevet

Har du ikke fått msn før nå B|Real? Jeje, det var litt seint må jeg si.. Add moi hvis du vil..

Nå har jeg vært hos en kompis og sett Pirates of the carrribean, og tenkte jeg skulle slenge meg neppå soffan. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...