Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, du har jo et poeng der...

Men har alltid satset på skole....er vara (staves slik?) avdelingsleder for almen og ikt

:shrug:

Det høres jo bra ut. Jeg gidder ikke å stresse med jenter engang før jeg har nådd det målet jeg har satt. Den dagen ei jente kommer inni bildet før det, har hun automatisk kommet i veien for meg. Sært, i know ;)

Forresten, "Hansa Grape Soda" som vi ikke har i Kristiansand smaker ganske godt. Bare her i Bergen den finnes ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psilo: T24-maten er da heller ikke så værst. Heller ikke det at de har en tendens til å ikke spørre etter legg på kveldstid :p

Forøvrig koster en hamburger 50,- der, og den er minst like stor som McShit sine. Samt at de inneholder noe som hvertfall kan se ut som noe som en gang har vært i naturen. Og så smaker de 62603^5514414141 ganger bedre.

Skrevet

T24 virker bare som en hvilkensomhelst restaurant, så der har jeg ikke beveget meg inn ennå. Jeg så derimot at SOHO har begynt med sushi, så der må man definitivt stikke innom. :)

Jaja. Da stikker jeg bort på posten og henter pakken med UFO og X-Com, forhåpentligvis i plettfrie papp-esker.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...