Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nå alt for tidlig å dømme forumet enda. Forumet er helt klart bare halvveis oppe.

Utseende osv er ikke bra akkurat nå, liker ikke å være sperra inne i hw.no sitt trange design for å si det slik. Videre så kryr det jo av bugs. Det at ingen bilder og quotes fra phpBB funker er en av dem.

Men jeg ser lyst på framtida. Det at du kan subscribe på forums og threads er en av flere ny features som virkelig forbedrer forumet. Tror de fleste av de som er negativ nå vil forandre syn når forumet har vært oppe å kjørt i noen uker :)

edit: for meg er forumet veldig raskt nå, håper det blir slik i framtida også ;)
Lenke til kommentar

Post og sånn er på engelsk + knappene man trykker for å poste.

 

Når jeg trykker på neste>> (neste side) får jeg bare hovesiden, og når jeg trykker på 2 (hopp til side 2) får jeg address type unnsuported

 

Alle ikonene i menyen er trykket til høyre + ikkeno tekst.

 

Men det ser bra ut, gleder meg!

 

EDIT: Dere har flyttet forumkategoriene! Det likte jeg IKKE! :grumpy:

Lenke til kommentar

TeMA: om du ser så går linkene til phttp:// og ikke http:// som de skal.

 

Du kan komme rundt denne buggen ved å endre "&st=80" delen i adressefeltet manuelt

 

edit : må legge til at alle bør gå til "my controls : skin and language options" og sette språk til norsk dersom dere ønsker det. Da får du vist 100% bredde på forumet også såfremt du bruker IB layout på skin :D

Lenke til kommentar
Utseende osv er ikke bra akkurat nå, liker ikke å være sperra inne i hw.no sitt trange design for å si det slik. Videre så kryr det jo av bugs. Det at ingen bilder og quotes fra phpBB funker er en av dem.

Du kan endre utseendet hvis du går inn i kontrollpanelet og velger språk og skins

Post og sånn er på engelsk + knappene man trykker for å poste.

Jeg tviler på at nye knapper blir proritert akkurat nå, men det kommer nok en gang skal du se ;)

Lenke til kommentar

Nå har vi fått fikset bla hasighetsbugget så nå skal vi konsentrere oss om å fikse templates samt småbugs.

 

Vi vil så starte med å fikse på design, slik at dere får det slik dere ønsker. Vi kan envt og opprette flere templates av samme "type" for de av dere som ønsker bredde.

 

Frames forumet og vil få jobbet med i de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...