Gå til innhold

Pus oppe i et tre.


Anbefalte innlegg

Pus er oppe i treet og blei skremt opp der klokka 09.00 i morgen av en bikkje, men nå regner det som pokker og hun er der oppe og mjauer. Vet ikke hva jeg skal gjøre pga jeg kan ikke gp opp for da går hun bare lengre opp i treet.



Får vondt av hun, jeg ringt rundt til brannvesenet osv. dem sier at den kommer til og komme ned etterhvert, men pusen vår er veldig rett av seg så jeg skjønner ikke åssen den skal komme ned aleine. Det er også meldt torden :/!



NOEN SOM HAR TIPS, ELLER HAR VÆRT I DENNE SITUASJON FØR?


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan gå begge veier det også, i værste fall tar katten en forhastet beslutning om å komme seg ned når noe digert er på vei opp og hopper i stedet for å ta det i sitt eget tempo.

Alternativt kan katten klatre høyere, faktisk såpass høyt at klatreren ikke kan følge etter.

 

Katter kommer seg ut av det utroligste selv, de trenger bare en grunn og akkurat nå er ikke den grunnen stor nok, den er ikke våt nok og ikke redd nok til å komme seg ned...

Lenke til kommentar

Nup.. først kom brannvesenet så holdt vi på 1 time uten og få det til. Dem dro.. Så bestilte vi lift og fikk ta henne ned sjøl. Skjærte ned greinene helt til vi kom til hun.. så hun sto nesten i lufta, men så fikk du akkurat tatt hun før hun gikk lengre bakover :))! Hun er veldig fornøyd og sover nå :D Takk for tips^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...