Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt private internet access det siste året og er strålende fornøyd og anbefaler det i aller høyeste grad! Registrerte meg faktisk for en 7 dagers prøveperiode hos Astrill i går kveld etter å ha lest myhken anbefale tjenesten gjentatte ganger.

 

Foreløpig er jeg veldig positiv så absolutt verdt en titt, men jeg har ikke fått prøvd den ut nok til at jeg kan anbefale den på samme måte som med PIA.

 

Bare ikke gå i samme felle som hardware.no gjorde når de skrev noen artikler om VPN tjenester inkludert Astrill. Den 7 dager testen gir deg kun tilgang på noen utvalgte servere, som uheldigvis ikke er rettet mot Norge. Så skal mye til at du får max hastigheter på disse serverne hit til Norge.

Men du får jo testet prinsippet og klienten osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er bare en VPN løsning verdt å bruke penger på: Astrill.com

Har brukt dem i over 1.5 år nå, og de leverer alltid det de skal.

supert! Har opplevd hackerangrep på mailer, er det noen måte å sikre f.eks Mac mailen

Gmail er vel kanskje ikke helt til å stole på. Et eks, på mailer om transaksjoner har konti og

beløp blitt endret før mail har havnet i mottakers innboks, og pengesummen fordufter.

Lenke til kommentar

Du kan ikke bruke VPN for å sikre epost mot hacking. Epost sendes jo ikke fra din lokale pc, så VPN løsningen vil jo ikke ha noe å si i det tilfellet.

Skal du sikre epost må du som Horrorbyte nevner sikre eposten med kryptering og/eller bruke sikre eposttjenester.

 

Om det du sier ang endring av summer osv er tilfelle, burde du jo bytte epost leverandør ASAP, samt sjekke pcen din for spyware, bakdører osv, samt bytte passord på eposten til noe virkelig sikkert. Er det en MAC, så gjelder vel kun bytte av epost leverandør og bytte av passord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...