Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

privatlivet ditt, på internett.. hva gjør deg spesiell at noen gidder å "snoke på privatlivet ditt"?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

haha, ok tøffen... av alle på internett så skal dem bry seg om en liten unge som laster ned ting ulovelig.

"privat livet ditt" er altså, skjule kriminalitet.. få deg en jobb og betal.

Lenke til kommentar

haha, ok tøffen... av alle på internett så skal dem bry seg om en liten unge som laster ned ting ulovelig.

"privat livet ditt" er altså, skjule kriminalitet.. få deg en jobb og betal.

Du vet ingenting om hvem jeg er eller hva jeg driver med så hold deg til Xbox ! til karen over

som faktisk sendte meg no konstruktivt; takk !

Lenke til kommentar

No offence, mykhen, men sånn som du ukritisk omtaler Astrill i hver eneste tråd om dette temaet, så skulle man tro du jobbet der.

 

Når jeg har brukt noe personlig, hver dag, på flere pcer i over 18 måneder, og synes det fungerer helt perfekt, alltid får gode hastigheter osv, hvorfor skulle jeg ikke anbefale det?

Jeg har ikke sett noe bevis på at de logger noe som helst, så de gjør vel det de sier at de gjør, altså de holder ikke logger.

 

Jeg har lastet ned min del av serier og filmer og har vel nå ca 1000 GB ned og opplastet via uTorrent via Astrill sine servere, og som sagt, ikke noe problem i det hele tatt.

 

Prisen er grei. Tjenesten er veldig stabil. Klienten er super. Og jeg nevner igjen, jeg har brukt dem i over 18 måneder sammenhengende.

 

Så jeg spør igjen, hvorfor skulle jeg ikke anbefale dem til alle? Er det ikke lurt å faktisk anbefale noe man har veldig god personlig erfaring rundt, og ikke bare anbefale noe man har lest om ett sted, som man aldri har testet, eller kanskje bare testet en måned eller to?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

No offence, mykhen, men sånn som du ukritisk omtaler Astrill i hver eneste tråd om dette temaet, så skulle man tro du jobbet der.

 

Når jeg har brukt noe personlig, hver dag, på flere pcer i over 18 måneder, og synes det fungerer helt perfekt, alltid får gode hastigheter osv, hvorfor skulle jeg ikke anbefale det?

Jeg har ikke sett noe bevis på at de logger noe som helst, så de gjør vel det de sier at de gjør, altså de holder ikke logger.

 

Jeg har lastet ned min del av serier og filmer og har vel nå ca 1000 GB ned og opplastet via uTorrent via Astrill sine servere, og som sagt, ikke noe problem i det hele tatt.

 

Prisen er grei. Tjenesten er veldig stabil. Klienten er super. Og jeg nevner igjen, jeg har brukt dem i over 18 måneder sammenhengende.

 

Så jeg spør igjen, hvorfor skulle jeg ikke anbefale dem til alle? Er det ikke lurt å faktisk anbefale noe man har veldig god personlig erfaring rundt, og ikke bare anbefale noe man har lest om ett sted, som man aldri har testet, eller kanskje bare testet en måned eller to?

 

 

Nei, vet du hva, det blir for dumt.

Jeg syns du skal skrive noe du IKKE anbefaler.

Ellers kunne du skrevet at du har brukt det veldig lenge, men du syns den suger og får 1 i sc ore på alle relevante felt. Likevel har du brukt den i 18 måneder, og kommer til å fortsette med det. Selv om den er helt ufattelig dårlig og ikke gjør det den skal i det hele tatt.

 

 

 

Er det ikke det her TS ser etter? Anbefalinger?

Jeg syns et sånt innlegg er helt innafor.

Lenke til kommentar

 

No offence, mykhen, men sånn som du ukritisk omtaler Astrill i hver eneste tråd om dette temaet, så skulle man tro du jobbet der.

 

Når jeg har brukt noe personlig, hver dag, på flere pcer i over 18 måneder, og synes det fungerer helt perfekt, alltid får gode hastigheter osv, hvorfor skulle jeg ikke anbefale det?

Jeg har ikke sett noe bevis på at de logger noe som helst, så de gjør vel det de sier at de gjør, altså de holder ikke logger.

 

Jeg har lastet ned min del av serier og filmer og har vel nå ca 1000 GB ned og opplastet via uTorrent via Astrill sine servere, og som sagt, ikke noe problem i det hele tatt.

 

Prisen er grei. Tjenesten er veldig stabil. Klienten er super. Og jeg nevner igjen, jeg har brukt dem i over 18 måneder sammenhengende.

 

Så jeg spør igjen, hvorfor skulle jeg ikke anbefale dem til alle? Er det ikke lurt å faktisk anbefale noe man har veldig god personlig erfaring rundt, og ikke bare anbefale noe man har lest om ett sted, som man aldri har testet, eller kanskje bare testet en måned eller to?

 

Nettopp. Du har brukt noe personlig, og det fungerer bra for deg. Da er det litt vel bombastisk å si at det kun finnes én tjeneste som er verdt å bruke penger på. Det kan være store forskjeller fra bruker til bruker avhengig av særlig hvilken ISP man bruker. At det fungerer bra for deg, er ingen garanti for at det vil fungere bra for alle andre. Dessuten er jeg ufattelig skeptisk til å anbefale noen å stole «blindt» på et selskap registrert på Seychellene, når det trolig er snakk om store mengder personlig informasjon, og muligens mer kritiske ting i f.eks. forretningssammenheng, som skal sendes gjennom servere som de trolig leier hos ørten ulike selskaper rundt om i verden.

 

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

Jeg har brukt private internet access det siste året og er strålende fornøyd og anbefaler det i aller høyeste grad! Registrerte meg faktisk for en 7 dagers prøveperiode hos Astrill i går kveld etter å ha lest myhken anbefale tjenesten gjentatte ganger.

 

Foreløpig er jeg veldig positiv så absolutt verdt en titt, men jeg har ikke fått prøvd den ut nok til at jeg kan anbefale den på samme måte som med PIA.

Lenke til kommentar

Nettopp. Du har brukt noe personlig, og det fungerer bra for deg. Da er det litt vel bombastisk å si at det kun finnes én tjeneste som er verdt å bruke penger på. Det kan være store forskjeller fra bruker til bruker avhengig av særlig hvilken ISP man bruker. At det fungerer bra for deg, er ingen garanti for at det vil fungere bra for alle andre.

 

 

Om man ikke kan basere anbefalinger på egen erfaring, hva skal man da basere anbefalinger på?

Jeg har vel testet ca 10 VPN leverandører, men gidder ikke å bruke tid på å nevne alle de som ikke fungerte for meg i alle fall. Og da gikk det på hastigheten ved nedlastning for min del. Kun Astrill som greier å levere max hastigheter til en hver tid på en rekke servere i flere aktuelle land.

 

 

Dessuten er jeg ufattelig skeptisk til å anbefale noen å stole «blindt» på et selskap registrert på Seychellene, når det trolig er snakk om store mengder personlig informasjon, og muligens mer kritiske ting i f.eks. forretningssammenheng, som skal sendes gjennom servere som de trolig leier hos ørten ulike selskaper rundt om i verden.

 

Hvilke land skal de som er virkelig "sikre" da være basert i? Det bør jo være land som da ikke er nevnt noe som helst sted i Snowden sine dokumenter ang land som samarbeider med NSA/USA.

Og ang det, kan ikke huske å ha sett Seychellene på slike dokumenter, men Nederland og Sverige var i alle fall nevnt.

 

Og det med leie av servere hos ørten selskaper....ja hva tror du alle de andre VPN leverandørene gjør da? Nevn en VPN leverandør som eier sine egne datasentere der de har full kontroll.

Alle (som jeg vet om, og jeg har oversikt over ganske så mange) leier enten dedikterte servere eller VPS servere rundt om kring, som da selvsagt kommer fra andre leverandører enn VPN leverandøren.

 

Det er jo derfor man bruker OpenVPN kryptering, slik at dataene til og fra de serverene som blir leid av VPN leverandørene er kryptert mellom brukeren og serveren i alle fall.

Og da er det uansett kun VPN leverandøren som kan vite hvilken person som skjuler seg bak den aktuelle IPen. Så uansett om myndighetene følger med, så ser de kun hva som går ut og inn til selve serveren, men ikke til hvilken bruker.

 

Hvordan vet man om en VPN-tilbyder er til å stole på?

 

Vil vel tro at det er som OpenSource programvare. Jo flere som bruker tjenestene, jo større sannsynlighet er det for at informasjon om at en tjeneste ikke er å stole på kommer ut.

Om et VPN selskap må utlevere informasjon i en rettsak f.eks. Da har de vel slått seg selv konkurs.

Er jo ingen måte å virkelig sjekke om et selskap fører logger eller ikke, før ev. slike logger dukker opp i en sammenheng.

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...