Gå til innhold

Emirates Cup 2014 kamptråd

Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alexis prøvde litt for mye synes jeg. Håper han får en halv omgang i morgen, kanskje han imponerer mer.

Han gjorde mye bra. På slutten der med Santi til Coq var magisk. Men nå må du ikke begynne å "klage" før vi har fått sett mer av han. 20 minutter på stillingen 5-1 til Arsenal med kamp igjen i morgen er ikke akkurat tidspunktet å dra den helt ut.

Skrevet (endret)

Alexis prøvde litt for mye synes jeg. Håper han får en halv omgang i morgen, kanskje han imponerer mer.

Bedre å prøve for mye enn for lite. Fansen var stoked på å se noe av han, og da er det bare bra han viser litt skills. ;) Han får forhåpentligvis vist seg litt mer frem i morgen mot Monaco.

Btw; Vi leder turneringen med 8 poeng. Monaco og Valencia har 3 hver mens Benfica er nederst med kun 1.

Endret av Adrax
Skrevet

Hvem bryr om vi vinner eller trikser mye, det er premier leauge og CL som gjelder! Det er bare positivt dersom de vil vise seg fram og trikse.

Skrevet

Han gjorde mye bra. På slutten der med Santi til Coq var magisk. Men nå må du ikke begynne å "klage" før vi har fått sett mer av han. 20 minutter på stillingen 5-1 til Arsenal med kamp igjen i morgen er ikke akkurat tidspunktet å dra den helt ut.

Klager ikke. Det var bare en observasjon. 15-20 min er uansett for lite til å si noe fra eller til.

Har hele tiden sagt at jeg tror at Sanchez vil tilføye en ny dimensjon til angrepsspillet vårt. Kanskje han vil vise mer av det i morgen. I dag ble det fort kort tid til å imponere noe særlig.

Skrevet

Kan jeg bruke samme link som igår til og se kampen?

Den siste linken jeg sendte deg igår tror jeg skal funke idag også. Jeg ser at Benfica - Valencia er på den linken nå, så regner med Arsenal-kampen også kommer der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...