Gå til innhold

Emirates Cup 2014 kamptråd


Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alexis prøvde litt for mye synes jeg. Håper han får en halv omgang i morgen, kanskje han imponerer mer.

Han gjorde mye bra. På slutten der med Santi til Coq var magisk. Men nå må du ikke begynne å "klage" før vi har fått sett mer av han. 20 minutter på stillingen 5-1 til Arsenal med kamp igjen i morgen er ikke akkurat tidspunktet å dra den helt ut.

Lenke til kommentar

Alexis prøvde litt for mye synes jeg. Håper han får en halv omgang i morgen, kanskje han imponerer mer.

 

Bedre å prøve for mye enn for lite. Fansen var stoked på å se noe av han, og da er det bare bra han viser litt skills. ;) Han får forhåpentligvis vist seg litt mer frem i morgen mot Monaco.

 

Btw; Vi leder turneringen med 8 poeng. Monaco og Valencia har 3 hver mens Benfica er nederst med kun 1.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

 

Alexis prøvde litt for mye synes jeg. Håper han får en halv omgang i morgen, kanskje han imponerer mer.

Han gjorde mye bra. På slutten der med Santi til Coq var magisk. Men nå må du ikke begynne å "klage" før vi har fått sett mer av han. 20 minutter på stillingen 5-1 til Arsenal med kamp igjen i morgen er ikke akkurat tidspunktet å dra den helt ut.

Klager ikke. Det var bare en observasjon. 15-20 min er uansett for lite til å si noe fra eller til.

 

Har hele tiden sagt at jeg tror at Sanchez vil tilføye en ny dimensjon til angrepsspillet vårt. Kanskje han vil vise mer av det i morgen. I dag ble det fort kort tid til å imponere noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...