Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan det stemme at vi bare har 2 eksamner på høsten?? Ser på Innsyn -> vurderingsmelding på studweb, og der står det bare psykologi som skoleeksamen og sosiologi, politilære og forvaltningsrett som hjemmeeksamen. (+arbeidskrav). Hørtes ut som en veldig travel vår, i forhold til høst!

Endret av kristinost
Lenke til kommentar

 

Kan det stemme at vi bare har 2 eksamner på høsten?? Ser på Innsyn -> vurderingsmelding på studweb, og der står det bare psykologi som skole eksamen og sosiologi, politilære og forvaltningsrett som hjemmeeksamen. (+arbeidskrav). Hørtes ut som en veldig travel vår![/quote)

Det stemmer nok, hvis det var samme som forrige kull. Var helt vanvittig travelt på våren:) ganske greit på høsten

Lenke til kommentar

hva ligger politibetjent 1 lønnen på i gjennomsnitt med ekstra tilegg og risko tilegg. på http://utdanning.no/yrker/beskrivelse/politibetjentstår det  514 800 men trodde det var lavere?

Hei! 

En pb. 1 avlønnes i lønnsramme 41, stort sett alternativ 1-5. Lønnsmessig betyr stedet du jobber forholdsvis mye. De store by-distriktene ansetter gjerne i høyere lønnsramme enn distriktene som ligger lengre nord. Alternativ 1-5 betyr ett lønnstrinn i spennet 35-47 etter PHS, allt etter lønnsansiennitet, og gir en grunnlønn i spennet 347 700 kr-410 500 kr. På dette kan du plusse på turnusen og belastningstilleggene, som i snitt utgjør ca. 70 000 i året. Selv har jeg jobbet i etaten i 15 år, og hadde ca. 620 000 i lønn i fjor. Selvfølgelig må eventuell overtid legges til, men tilgangen til overtid avhenger veldig av hvor du jobber og bør derfor aldri tas med i en generell lønnsberegning.

Endret av Kriminaltek9ker
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Klasselister ligger ute på itslearning! :)

Har du fått brukernavn osv?

Klarer ikke å logge inn, laget bruker gjennom linken via PHS. Men det funket ikke. Hva gjorde du? :)

Når jeg prøver å registrere meg på linken "passord.phs.no" får jeg bare beskjed om at det ikke er noen brukere som passer kriteriene.. Er det noe jeg må gjøre først, eller er det noen som har det samme problemet?

Lenke til kommentar

Aktiverte via passord.phs.no og gikk videre på phs.itslearning.com og "logg på med Feide".

Har aktivert bruker der nå, men følgende kommer opp om jeg prøver å logge på med Feide: Denne brukeren eksisterer ikke i itslearning. Du er fortsatt logget på med Feide. Av sikkerhetsårsaker anbefaler vi at du lukk alle nettleservinduer.

Lenke til kommentar

 

 

 

Klasselister ligger ute på itslearning! :)

Har du fått brukernavn osv?
Klarer ikke å logge inn, laget bruker gjennom linken via PHS. Men det funket ikke. Hva gjorde du? :)

Når jeg prøver å registrere meg på linken "passord.phs.no" får jeg bare beskjed om at det ikke er noen brukere som passer kriteriene.. Er det noe jeg må gjøre først, eller er det noen som har det samme problemet?

 

Skriver du 11 siffer som fødselsnr? :) 

Lenke til kommentar

 

 

Men finner ikke klasselister da. har trykka rundt overalt tror jeg! hvor finner jeg de?

Fag > Studieinformasjon B1 > Deltakere :)

 

ja men får du opp klasselistene også? får bare opp en oversikt over alle B1 elever ved Stavern :)

 

etter å ha fått opp alle deltakere, filtrerer du lista etter 'gruppe' som står over på siden. Der står alle klassene listet. :)

Endret av Puppet10c
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...