Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har fått stipend fra lånekassen? 

 

Hos meg står det slik: 

 

Før vi kan betale ut støtte til deg, må Lånekassen få melding om at du er student/elev. Meldingen kommer automatisk fra lærestedet ditt.

  • Går du på offentlig universitet eller høgskole, må du melde deg til undervisning og eksamen, og betale semesteravgift.

 

Betaler vi ikke semesteravgift når vi starter?

Lenke til kommentar

Noen som har fått stipend fra lånekassen?

 

Hos meg står det slik:

Før vi kan betale ut støtte til deg, må Lånekassen få melding om at du er student/elev. Meldingen kommer automatisk fra lærestedet ditt.

  • Går du på offentlig universitet eller høgskole, må du melde deg til undervisning og eksamen, og betale semesteravgift.

Betaler vi ikke semesteravgift når vi starter?

Dersom dere har fått tilgang til studentweb så gå inn der og sjekk. Der betaler du semesteravgift og godkjenner undervisningsplanen.

Lenke til kommentar

 

Kjenner at jeg sitter å kluter noe helt jævlig på studentweb :p

håper det blir grei gjennomgang på dette første skoledag :)

Har vi fått tilgang allerede? Leste et sted at det ble gitt tilgang 15. August...

 

jeg får liksom logget inn. og har gjort det i noen uker faktisk :/ men skjønner fint lite når jeg prøver å godkjenne undervisningsplan del 2.... står at plan er lagret? mens på startsiden står det fremdeles bare "plan ikke bekreftet" men det jeg ikke absolutt ikke skjønner er er "undervisningsplan del 1" hvor man skal huke av for å ha forstått en del lover og regler, hvor det ikke går ann å huke av for noe som helst og nederst står det at fristen gikk ut 15-sept 2014 :p 

Lenke til kommentar

 

Kjenner at jeg sitter å kluter noe helt jævlig på studentweb :p

håper det blir grei gjennomgang på dette første skoledag :)

Hvordan gjorde du det? Jeg ba om pin-kode på e-post. Står at pin-koden er sendt til min registrerte e-post adresse, men har ikke fått noe..

 

Har vi fått tilgang allerede? Leste et sted at det ble gitt tilgang 15. August...

Lenke til kommentar

 

 

Kjenner at jeg sitter å kluter noe helt jævlig på studentweb :p

håper det blir grei gjennomgang på dette første skoledag :)

Hvordan gjorde du det? Jeg ba om pin-kode på e-post. Står at pin-koden er sendt til min registrerte e-post adresse, men har ikke fått noe..

 

Har vi fått tilgang allerede? Leste et sted at det ble gitt tilgang 15. August...

 

fikk bare pinkode tilsendt på mail med engang :) 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kjenner at jeg sitter å kluter noe helt jævlig på studentweb :p

håper det blir grei gjennomgang på dette første skoledag :)

Hvordan gjorde du det? Jeg ba om pin-kode på e-post. Står at pin-koden er sendt til min registrerte e-post adresse, men har ikke fått noe..

 

Har vi fått tilgang allerede? Leste et sted at det ble gitt tilgang 15. August...

fikk bare pinkode tilsendt på mail med engang :)

Sikker på at du har logga inn på nye studentweb? Dere får vel ikke opp giro for betaling før studiestart uansett.

Lenke til kommentar

Dere får info om semesteravgift og bekreftelse av studieplan fra studieadministrasjonen første eller andre uken på skolen :)

Studweb brukes, såvidt jeg kan huske, bare for å sjekke eksamenstider/rom/resultat, betale semesteravgift, og bekrefte studieplaner.

 

Gratulerer til alle som kom inn i år! Dere har 3 lærerike år foran dere. Vi ses ute som kolleger i distriktene om 3 års tid ;)

Lenke til kommentar

Har aldri sett noe til en mail angående studentweb. Det gjør meg litt stressa. Er det bare jeg som ikke har fått?

Jeg gikk inn på studentweb etter å ha googlet og funnet PHS. Så tastet jeg inn personnummer og fikk tilsendt pinkode på mail. (La seg i sppelpost). Ingenting spennende som ligger der foreløpig. Regner med vi får innføring i bruk og at info blir lagt inn når vi begynner på skolen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...