Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

Men finner ikke klasselister da. har trykka rundt overalt tror jeg! hvor finner jeg de?

Fag > Studieinformasjon B1 > Deltakere :)

ja men får du opp klasselistene også? får bare opp en oversikt over alle B1 elever ved Stavern :)

etter å ha fått opp alle deltakere, filtrerer du lista etter 'gruppe' som står over på siden. Der står alle klassene listet. :)

Det skjønner jeg ikke ? får ikke til det med å sortere etter grupper!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Men finner ikke klasselister da. har trykka rundt overalt tror jeg! hvor finner jeg de?

Fag > Studieinformasjon B1 > Deltakere :)

 

ja men får du opp klasselistene også? får bare opp en oversikt over alle B1 elever ved Stavern :)

 

etter å ha fått opp alle deltakere, filtrerer du lista etter 'gruppe' som står over på siden. Der står alle klassene listet. :)

 

Står bare bachelor 2015 stavern hos meg. men kanskje det kommer i morgen da :)

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med å lage passord? Når jeg går videre etter å ha laget passordet kommer jeg bare til en side med no script-greier. Har prøvd å bytte nettleser men det hjelper ikke. Når jeg prøver å logge meg inn er ikke brukeren registrert enda. 

Jeg klarte å registrere bruker, men nå er brukeren min låst hos ITL. Tror jeg har prøvd å logge på for mange ganger, UTEN at jeg overhode kommer inn.. 

Lenke til kommentar

Jeg vet det er snakket om tidligere i forumet, men husker ikke hva som ble skrevet. Er det noen som vet når Kongsvinger får uniformene sine? Jeg har hørt mye forskjellig angående det. Jeg vet at Bodø fikk i juletider i fjor. Er det ikke samme på alle skolene?

Jeg vet ikke med Bodø, men i Kongsvinger i 2012 fikk vi uniformene rett etter nyttår. Tror dette er vanlig praksis.

Lenke til kommentar

Jeg vet det er snakket om tidligere i forumet, men husker ikke hva som ble skrevet. Er det noen som vet når Kongsvinger får uniformene sine? Jeg har hørt mye forskjellig angående det. Jeg vet at Bodø fikk i juletider i fjor. Er det ikke samme på alle skolene?

 

I fjor kom dem 8. desember i Kongsvinger.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål angående vandel, kansje noen har erfaringer fra lignende situasjoner.

For tre år siden mistet jeg førerkortet grunnet en utforkjøring. Politiet kom til stedet og tok alkotest.(hadde ikke promille) mistet førerkortet på grunnlag av at jeg ikke hadde kjørt etter forholdene. Snakket med phs og fikk til svar at tap av førerett i 3 mnd kvalifiserer til en karantene tid på 5 år. Og at jeg kan bli vurdert etter 5 år. Men at det blir gjort en skjønsmessig vurdering av hver enkelt søker. Så har igrunn levd i den tro at dette kommer til å gå i boks etter 5 år, men blir litt i tvil når jeg ser at de har skjerpet vandelskravene det siste året. Hva tror dere? Er det like greit å skrinlegge planene så jeg ikke blir skuffet den dagen jeg søker? Kan nevne at vandelen min utenom denne saken er helt fin.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål angående vandel, kansje noen har erfaringer fra lignende situasjoner.

For tre år siden mistet jeg førerkortet grunnet en utforkjøring. Politiet kom til stedet og tok alkotest.(hadde ikke promille) mistet førerkortet på grunnlag av at jeg ikke hadde kjørt etter forholdene. Snakket med phs og fikk til svar at tap av førerett i 3 mnd kvalifiserer til en karantene tid på 5 år. Og at jeg kan bli vurdert etter 5 år. Men at det blir gjort en skjønsmessig vurdering av hver enkelt søker. Så har igrunn levd i den tro at dette kommer til å gå i boks etter 5 år, men blir litt i tvil når jeg ser at de har skjerpet vandelskravene det siste året. Hva tror dere? Er det like greit å skrinlegge planene så jeg ikke blir skuffet den dagen jeg søker? Kan nevne at vandelen min utenom denne saken er helt fin.

Du kan vell ikke gjøre annet enn å kontakte phs igjen, eller bare prøve å søke. Veldig vanskelig for oss å kunne gi noe konkret svar på det.

Lenke til kommentar

Vent litt. I brevet står det at vi skal møte utenfor politihøgskolen for id- kontroll kl 8?!?!? Det stemmer det sant? Siden en tidligere har kommentert utenfor Chateau Neuf?? Blir litt bekymret da... Siden eg ikke er kjent i Oslo i det heeele tatt!!

Lenke til kommentar

Vent litt. I brevet står det at vi skal møte utenfor politihøgskolen for id- kontroll kl 8?!?!? Det stemmer det sant? Siden en tidligere har kommentert utenfor Chateau Neuf?? Blir litt bekymret da... Siden eg ikke er kjent i Oslo i det heeele tatt!!

Chateau Neuf er rett ved siden av PHS Oslo. Var det ikke oppmøte kl 09? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...