iCar Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Noen som vet hvor man kan få tak i headset til spillet eller?
Athelas Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Det som trekker kraftig ned fra min side med spiller (til pc) denne ganger er at det er blitt mer vanskelig og lage sine egne instillinger i spillet. I 03 utgaven kunne man bare åpne soccer.ini filen og legge til/ fjerne eller endre for å få spillet akkurat slik en ønsker det selv. Denne gangen må en laste ned ekstra-program (bigGUI) for å kunne endre disse filene. Selv har det for meg vært nødvendig for meg å endre VSYNC og legge til RENDER_EVERY_AI_FRAME verdiene, og heldigvis har jeg peiling på hvordan dette fungerer. Jeg bare tenker på de stakkarene som ikke har det, og må slite med 20FPS bare for at EA ikke har gjort en liten filleting. Så det så! Det går heller ikke an å endre game-speed, også dette må man ordne selv ved å endre disse filene.Ellers synes jeg spillet er veldig bra, selv om jeg ikke har satt meg helt inn i off-the-ball enda. Men det virker spennende. Likte 03 versjonen bedre though. Hadde du giddet å utdype? Athelas
PoleCat Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Hadde du giddet å utdype? Hva skal jeg utdype?
MegaMan Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 e d nån som har hatt problem med lyden på fullversjon på pc sånn at d bære bi skurre lyd ?
sfenne Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Hei. Jeg har spilt ISS helt fra SNES-tiden og har alltid vært en stor fan av ISS. Fifa2004 var som vanlig en skuffelse, likt med alle andre fifa spill.
Stor Oddnoga Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Det som trekker kraftig ned fra min side med spiller (til pc) denne ganger er at det er blitt mer vanskelig og lage sine egne instillinger i spillet. I 03 utgaven kunne man bare åpne soccer.ini filen og legge til/ fjerne eller endre for å få spillet akkurat slik en ønsker det selv. Denne gangen må en laste ned ekstra-program (bigGUI) for å kunne endre disse filene. Selv har det for meg vært nødvendig for meg å endre VSYNC og legge til RENDER_EVERY_AI_FRAME verdiene, og heldigvis har jeg peiling på hvordan dette fungerer. Jeg bare tenker på de stakkarene som ikke har det, og må slite med 20FPS bare for at EA ikke har gjort en liten filleting. Så det så! Det går heller ikke an å endre game-speed, også dette må man ordne selv ved å endre disse filene.Ellers synes jeg spillet er veldig bra, selv om jeg ikke har satt meg helt inn i off-the-ball enda. Men det virker spennende. Likte 03 versjonen bedre though. Kan du forklare meg hvordan man endrer disse verdiene? Kunne godt tenkt meg over 20 FPS ja...
Nikkor Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Har fifa 2003 nå...og skal ikke kjøpe nytt får det skjer en ganske stor forandring... Spilt Fifa 2004 i 5min..oss en kamerat..så gadd jeg rett og slett ikke mere...ble drit lei.
NuB Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 FIFA 2004 har en mystisk grafikkfeil hos meg. Akkurat når kamerasekvensene skifter "stivner" bildet en smule, ting flyter litt ut og man en svart ramme legger seg helt til venstre i bildet. Når laglogoene "svever" over skjermen er de frytelig kantete (spiller med høy oppløsning). Ellers har jeg registrert diskusjonen mellom PES og FIFA. De første disserFIFA for å være for Arcade. Men ærlig talt, jeg vil gjerne ha arcade jeg, hovedsaken er at det skal være gøy. Nå har jeg ikke lært kontrollene skikkelig (spesielt ikke å styre med to spaker), men når det gjelder gameplay virker det ikke som dette kan konkurere med gode gamle Kick Off 2 når det gjelder moro. Urealistisk, vanvittig tempo, javel, men det spillet ga mange timer med gøy før Amigaen tok kvelden. En pcversjon av det + muligheten til å spille over nett, se det hadde smakt fugl.
avtrekkeren Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Jeg har spillet alle versjonene av Fifa (fra Fifa International / Fifa '94) opp igjennom årene... Det har bestandig vært ting jeg har irritert meg over. Men i 2003 var det litt for mange ting som irriterte meg. Det var animasjoner som måtte gjennomføres tok lang tid i forhold til AI i spillet, som altfor lett i mange situasjoner plukket opp ballen, spesielt keeper som ofte "warpet" til ballen. Dessuten kunne man ikke heade ballen om man ikke var i en duell med motspiller. Lagene scoret alt for lett mål på innlegg, keeper var rett og slett idiotisk dum på cornere. Frispark scoret jeg på 99% av gangene, selv om de omtrent gikk rett i mål... Bare ha full skru på ballen så gikk den rett inn, keeper var HEEELT bak mål. I 2004 har det så langt bare vært at keeper kanskje er litt dårlig i enkelte tilfeller (men hvem gjør ikke tabber i virkeligheten?) - men jeg har merket at det er stor forskjell på keeper fra Amatør, til Semi-Pro, og Pro... Spiller på pro nå, har ikke testet World-Class ennå... Dommeren burde kanskje hatt seg en lekse i regler, bakerste mann (F2k4 regner bakerste mann fra en linje på tvers av banen, ikke om det er siste mann i en fri bane mot mål). Deler også ut litt for mange merkelige røde kort (og gule) i situasjoner som nesten ikke skulle vært friskpark. Til de som sier at F2k4 er arcade, javel... Jeg er ikke enig... Har ikke sett en så bra simulator noen gang... I F2k4 er fysikken 100% realistisk, ballen spretter som om det var på TV, skudd er også helt realistiske med tanke på fysikk, hastighet på ball. Om man fyrer av et skudd på halvspretten når ballen er på vei oppover, så går skuddet himmelhøyt over.. Motsatt får man knallhardt lavt skudd... Nei, det er ikke mange feilene igjen før Fifa-spillene er perfekt.
Fry Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 hvordan velger man andre taster til tastaturet? har det på pc ja, og finner ikke knappen man løper fort, og vet ikke hvor man bytter dette
Stor Oddnoga Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Når du oppgraderer til 1.1 skal du ha mulighet til å endre taster på både tastatur og gamepad (så sant den er kompatibelt). Funker fett hos meg ihvertfall.
Fry Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 hvor gjør du det? tok bare den upgraden på som fulgte med, eller den linken som fulgte med
PoleCat Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 (endret) Kan du forklare meg hvordan man endrer disse verdiene? Kunne godt tenkt meg over 20 FPS ja... 1. Søk etter "fifatools" på google. I denne pakken ligger en .exe fil som heter bigGUI. Åpne dette programmet. (evt søk på bigGUI og last ned bare dette) 2. Gå til hoved fifa04 folderen i windows. Rename filen config.dat til config.big. Du kan også for sikkerhets skyld ta en backup av denne filen før vi begynner å tukle med den. 3. Gå tilbake til bigBUI, og velg open. Lokaliser filen og åpne den. 4. Du vil nå få opp en liste med filer som ligger inne i denne .big filen. 5. Velg filen locale.ini, og deretter export. Velg plassering hvor du vil legge den (samme hvor, du kan slette den etterpå.) 6. Åpne den eksporterte filen (åpnes i NotePad). 7. Slett all tekst og legg til følgende verdier i filen: AUDIO = 1 VIDEO = 1 // 0 = fastest (unsynched or triple-buffered) // 1 = unsynched // 2 = synched // 3 = triple-buffered VSYNC_MODE = 3 RENDER_EVERY_AI_FRAME = 3 AUDIO_SAFEMODE = 0 FOPTION_LOCALE_ID = 13 [OPTIONS] TEXT_LANGUAGE = eng INSTALL_LANGUAGE=eng [] AVAILABLE_LANGS = eng,spa,swe,dut,fre,ger,ita // Fusion gets disabled in code if we're running on a North American machine. FUSION_ENABLED = 1 // n = NTSC p = PAL VIDEO_ENCODE = _ VIDEO_XSELL = eng VIDEO_INTRO = eng ISO_Type = en_uk 8. Lagre filen. 9. Gå tilbake til bigGUI, velg import og lokaliser den locale.ini filen du nettopp endret. Importer den. Nå vil du få en melding om at filen allerede finnes, og om du vil overskrive denne. Velg OK/yes. 10. Om du også vil ha muligheten til å endre game-speed, eksporterer du common.ini på samme måte og åpner den. Slik vil game-speed settings se ut før du endrer: //slower //normal // fast //fastest GAME_SPEED = 0 endre dette til // 0 = slower // 1 = normal // 2 = fast // 3 = fastest GAME_SPEED = 2 Dette funka ikke for meg etter at jeg hadde installert 1.1, men det kan godt være det bare er hos meg. Endre tallet etter GAME_SPEED for å velge, ja nettopp, game speed. 11. Lagre om importer filen tilbake til bigGUI. 12. Lukk bigGui. Gå til hoved fifa04 folderen i windows og rename config.big tilbake til config.dat. Start Fifa04 og nyt forskjellen* NB! FPS løsningen er i utgangspunktet bare ment for "high-end" systemer med problemer. Det er ikke sikkert dette vil forandre noe som helst for deg, i verste fall bare at spillet går utrolig tregt. Da vil jeg heller anbefale deg at du overskriver den endrede filen med den du tok backup av, og endrer på kvalitetsinnstillingene i spillet ned til f.eks medium. www.soccergaming.com er en veldig fin ressurs dersom du har problemer med spillet. Her finnes alle slags add-ons og patcher. Endret 15. november 2003 av PoleCat
Fry Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 nå har det kommet opp at man kan velge å bytte på tastaturet, men det går ikke ann å trykke der er kun lista som står der
Merlin Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 hvis dere hadde forhånsdbestilt Pro Evolution soccer 3 på spiderman hadde de sendt oppdaterings cden gratis til dere i posten
Stor Oddnoga Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Tusen takk PoleCat. Skal si dette gjorde susen. :-)
albions Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Er det ikkje mulig å spille 2 player, i turneringer på fifa 2004... sån som det går an i tif 2003
Anbefalte innlegg