Gå til innhold

Fifa 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan tar man vegg pasninger og det off ball play skjønner jeg ikke hva kan man bruke det til og hvordan?

Har du demoen eller full versjon?

 

EDIT:

Så hvorfor kom du med en kommentar om at det var helt likt? Du er klar over at du er på et forum der folk kanskje tror på deg? (uff, nå får jeg jo deg til å få enda en post, om du svarer)

Noen gang tenkt på at det finnes folk som driter i hvor mange poster de har?? :roll:

Lenke til kommentar

Of the ball-møkka.

Mens du har ballen, trykk på "Z", da får du oversikt over hvem som kan løpe og slikt. Trykk på "Z" helt til du får spiller 1, 2, eller 3. Etter det trykker du på "SHIFT", da vil spilleren begynne på løpet.

 

Hvis du trykker på C først, så holder du inne C og SHIFT + noen piltaster kan du ta forskjellige triks. Har bare funnet dette ut til nå, og jeg vil gjerne vite om noen andre har funnet ut noe mer.

Lenke til kommentar

til han som sa at fotball spill var dårlig:

HVORFOR?

 

jeg testet nettop FIFA 2004 (hele spillet) til PC. Kan trygt si at det er bedre enn PES3. Med spillere som ronaldo kan du nå drible. Det er også letter å score fra langt hold. Kanskje litt for lett. Det er mye bedre grafikk i 2k4 enn 2k3. De fleste spillere ligner som i virkeligheten. Nye ligaer er lagt til(???)

Lenke til kommentar

Jeg syns FIFA 2004 er skandaløst dårlig. Rett og slett en tragedie! Og hvis folk hater fotballspill på det grunnlaget at de tror FIFA er det beste fotballspillet, så er det forståelig.

 

Etter å ha spilt Pro Evolution Soccer 3 demoen en stund, har jeg nå sett lyset. Det har jo det viktigste jeg alltid har ønsket i et slikt spill: GAMEPLAY! Man tenker FOTBALL når man spiller det spillet.

 

FIFA er et barnslig arkadespill.

Lenke til kommentar

har pc demoen og xbox versjon. Det er hundre ganger vanskeligere å score på xbox enn på pc, vet ikke hvorfor. Kanskje fordi på xbox har man på "world class", mens pc demoen er "amatør".

 

angående dribling, hvor damn vanskelig kan det være? Hørt om bruksanvisning?

Jaja, hold inne venstre trigger, snurr på høyre analog tingen, da tar du f.eks. snurrefinte, prøv deg fram!

 

Spillet er så utrolig kos, men bare med en eller flere kompiser, i motsetning til før så spilles det som fotball. Pro Evolution Soccer 3 likte jeg ikke, men det er nok fordi det var til pc med keyboard. Og det er 'no thx'

Lenke til kommentar

Det som trekker kraftig ned fra min side med spiller (til pc) denne ganger er at det er blitt mer vanskelig og lage sine egne instillinger i spillet. I 03 utgaven kunne man bare åpne soccer.ini filen og legge til/ fjerne eller endre for å få spillet akkurat slik en ønsker det selv. Denne gangen må en laste ned ekstra-program (bigGUI) for å kunne endre disse filene. Selv har det for meg vært nødvendig for meg å endre VSYNC og legge til RENDER_EVERY_AI_FRAME verdiene, og heldigvis har jeg peiling på hvordan dette fungerer. Jeg bare tenker på de stakkarene som ikke har det, og må slite med 20FPS bare for at EA ikke har gjort en liten filleting. Så det så! Det går heller ikke an å endre game-speed, også dette må man ordne selv ved å endre disse filene.

Ellers synes jeg spillet er veldig bra, selv om jeg ikke har satt meg helt inn i off-the-ball enda. Men det virker spennende. Likte 03 versjonen bedre though.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...