Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dame vært utro før - redd for gjentakelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorvidt hun kommer til å være utro flere ganger er ikke noe du bør tenker over umiddelbart. Det du aller først må finne ut er om du er i stand til å tilgi den første gangen. Du har åpenbart ikke gjort det, da frykten for at det kan skje igjen fyller tankene dine når dere ikke er sammen. Etter min mening er du nødt til å forsøke å tilgi henne, eller å forlate henne. Ellers kommer hennes eskapader til å ligge som en verkebyll, og du vil aldri få fred - du vil for alltid tenke tilbake på den gangen hun var utro og bekymre deg for om hun kanskje har gjort det eller kommer til å gjøre det igjen. Så lenge du ikke har tatt et oppgjør med dine følelser angående første gangen kommer du ikke til å kunne stole skikkelig på henne igjen.

Endret av Lucre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS:

Har vel delvis kommet fram til at jeg blir og gå fra henne. Vil egentlig ikke slå opp og ikke ha henne i hverdagen min, men tenker at det er safest og lettest å gjøre det slutt for så at livet skal være kjipt en periode mens jeg kommer meg over henne. Enn og finne ut at hun har vært utro, og bli knust.

 

Anonymous poster hash: c1856...a4e

Lenke til kommentar

TS:

Har vel delvis kommet fram til at jeg blir og gå fra henne. Vil egentlig ikke slå opp og ikke ha henne i hverdagen min, men tenker at det er safest og lettest å gjøre det slutt for så at livet skal være kjipt en periode mens jeg kommer meg over henne. Enn og finne ut at hun har vært utro, og bli knust.

 

Anonymous poster hash: c1856...a4e

Good for you! Det går over, jeg LOVER deg det!

Jeg har vært utro selv og jeg kan fortelle deg at man er ikke utro mot noen man ser for seg å tilbringe resten av livet sitt med.

 

Anonymous poster hash: 9fb2e...0cc

Lenke til kommentar

TS:

Har vel delvis kommet fram til at jeg blir og gå fra henne. Vil egentlig ikke slå opp og ikke ha henne i hverdagen min, men tenker at det er safest og lettest å gjøre det slutt for så at livet skal være kjipt en periode mens jeg kommer meg over henne. Enn og finne ut at hun har vært utro, og bli knust.

 

Anonymous poster hash: c1856...a4e

Høres bra ut !

Ikke alltid like lett men om 3 måneder kommer du til å tenkte tilbake å ikke forstå hvorfor du ikke gjorde det slutt tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...