Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter med dame som prøver seg på andre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hva mener du med å prøve seg?

 

Prøve å få de i sengs, eller litt uskyldig flørting?

Ja, å prøve å få noen til sengs

 

Anonymous poster hash: f3bbe...a08

 

 

Selvfølgelig gjør man ikke sånt.

Det er ikke å betrakte som "menn", men heller "guttunger".

Drittsekker. Also known as: Losers, casanova-wannabees & whores.

 

Med andre ord, ikke noe man samler på ;)

 

 

Håper svaret mitt var til hjelp :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når man er en skikkelig kjekkas, som er vant til å sjekke og bli sjekket opp av damer. Så er det ikke så enkelt å være i forhold lenge, man savnet litt all den oppmerksomheten og bekreftelsen man fikk når man var singel. Alle vet du har dame og det er lite interesse å få og i alle fall å gi. Man kan ikke noe for det, derfor flørter man litt, kanskje ber om et nummer osv, det er bare for å få litt bekreftelse igjen. Betyr IKKE at man har tenkt å være utro mot dama si! Er prisen å betale for å være sammen med en skikkelig kjekkas, ordentlig drømmefyr, er at andre damer alltid vil være i dialog med ham, enten for dem eller hans skyld. Noen damer tåler ikke sånt. Det samme gjelder for damer forresten, ordentlige lekre damer må få litt bekreftelse dem også iblant. Its human nature.



Anonymous poster hash: 92c28...f69
Lenke til kommentar

 

Når man er en skikkelig kjekkas, som er vant til å sjekke og bli sjekket opp av damer. Så er det ikke så enkelt å være i forhold lenge, man savnet litt all den oppmerksomheten og bekreftelsen man fikk når man var singel. Alle vet du har dame og det er lite interesse å få og i alle fall å gi. Man kan ikke noe for det, derfor flørter man litt, kanskje ber om et nummer osv, det er bare for å få litt bekreftelse igjen. Betyr IKKE at man har tenkt å være utro mot dama si! Er prisen å betale for å være sammen med en skikkelig kjekkas, ordentlig drømmefyr, er at andre damer alltid vil være i dialog med ham, enten for dem eller hans skyld. Noen damer tåler ikke sånt. Det samme gjelder for damer forresten, ordentlige lekre damer må få litt bekreftelse dem også iblant. Its human nature.

 

Anonymous poster hash: 92c28...f69

 

Om du er i et forhold og ikke syns oppmerksomheten din partner gir deg - er det da riktig å søke denne oppmerksomheten fra andre ?

 

 

En ting er hvis fremmede kommer med en postitiv kommentar men om hun søker bevisst og aktivt etter det derimot...

Jeg går inn i et forhold med alle kluter - og om den jeg er sammen med fremdeles må søke etter oppmerksomhet fra motsatte kjønn - så for hu jaggu meg søke uten at hun kan komme tilbake til meg.

 

Syns du gresset er grønnere på andre siden ? Hopp over gjerdet men ikke forvent jeg står å venter som en bikkje på deg.

Lenke til kommentar

Min oppfatning er at personer som oppfører seg på den måten som trådstarter beskriver, ikke er helhjertet i det forholdet de er i. De betrakter ikke det som et seriøst og potsensielt langvarig forhold og hopper gjerne over på noe nytt og "bedre" om muligheten er der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man prøver seg som i faktisk prøver å få seg noe er man åpenbart ett rasshøl. Om man har en litt flørtete tone men passer på at det ikke skjer noe synes jeg igrunn det kan være greit.

 

Ellers er jeg ikke enig i at man trenger å "prøve seg" når maner i ett forhold for å få oppmerksomhet. Min erfaring er i allefall at en del jenter tvert imot vil prøve seg på deg om du gjør det klart at du er i ett forhold og ikke ute etter noe.

Lenke til kommentar

De har vel aldri lært seg folkeskikk, og trenger dermed oppdragelse.

Hadde en som prøvde seg på min (ex)dame for noen år siden da han ikke trodde jeg var der, og han har aldri prøvd seg igjen. Nå ser jeg ut som en gorilla og raver minst et hode høyere en folk flest, men tror det har lite å si.

 

Har en venninne som knapt kan være 160cm høy, og hun har en type som prøvde å plukke opp en annen jente på byen, og hun gav han et kjapt spark bakfra mot kronjuvelene. Han er lydig som en hund nå.

Lenke til kommentar

 

Jeg kjenner som sagt flere gutter som holder på slik, og de alle erklærer ofte kjærligheten sin overfor dama offentlig på face, at de elsker hun og alt mulig. Men gjør man det når man kan gå bak ryggen på dama sånn?

 

Anonymous poster hash: f3bbe...a08

 

 

 

Er det ett seriøst spørsmål ?

Lenke til kommentar

 

Nei, det var to seriøse spørsmål.

 

Hvis du leser igjen forstår du kanskje konteksten. Poenget er at jeg ikke skjønner hvordan noen som påstår å være så lykkelige med samboeren/forholdet sitt, driver på slik..

 

Anonymous poster hash: f3bbe...a08

 

Som sagt, er det ett seriøst spørsmål ?

Du skjønner vel at handlinger sier mer enn ord, og at det spiller fint liten rolle om du erklærer ditten og datten såfremt du er utro på siden ?

 

Du sa noe i ett ord, "påstår". Og det er nettopp det og ikke mer. En påstand.

 

Fortell meg forresten hvor det er TO spørsmål i denne formuleringen:

 

"Jeg kjenner som sagt flere gutter som holder på slik, og de alle erklærer ofte kjærligheten sin overfor dama offentlig på face, at de elsker hun og alt mulig. Men gjør man det når man kan gå bak ryggen på dama sånn?"

 

 

 

 

Lenke til kommentar

 

Fortell meg forresten hvor det er TO spørsmål i denne formuleringen:

 

 

 

Hahaha, du er morsom du, lille kjære lady_a. Setningen du sikter til skrev jeg med IRONI... du spurte om det var "ett" seriøst spørsmål, du mente "et".

 

 

 

 

Anonymous poster hash: f3bbe...a08

 

 

 

Så flink du er som retter :) Hvor flott hadde det ikke vært om du var like flink og visste hva ironi faktisk er, og hvordan det brukes :) Daaa hadde du vært flink da! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...