Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvorfor så vanskelig?


Anbefalte innlegg

jeg er i et forhold der jeg blir kvelt av kjæresten. føler jeg ikke for lov til å være med venner uten å ha gjort en avtale 3-4 dager i forveien. jeg må kjøre henne rundt hvis jeg har mulighet, hvis jeg ikke vil så blir det uggen stemning de neste 2-3 dagene i forveien. forholdet har vært igjennom et utroskap tidligere der dama var synderen. derfor synes jeg det er veldig ubehagelig at hun snakker mer med eksen, samt 3 andre gutter enn det hun gjør med meg. i tillegg så synes jeg det er rart at hun har besøk av en gutt der hun tilbringer hele dagen med han uten at jeg har fått møtt han først. jeg har ikke noe i mot at hun er med gutter ellerno, men det er rart at hun ikke sier i fra om det og heller ikke introduserer meg for han først. hun er veldig overdrevent lidenskapelig opptatt av å dra på nattklubber og drikke seg drita, snakker om "hvor gøy det blir!" når hun skal på ferie om en uke.

vell, jeg vet at hun ikke er den rette for meg, men jeg er så utrolig glad i henne... hater at jeg er så godhjerta. skulle ønske jeg var kald som en stein...
jeg fortjener bedre, blir så utrolig sliten psykisk. jeg vet hva jeg bør gjøre, men jeg greier ikke. hva er galt med meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva som er galt med deg? You're her bitch! Du er en skam for mannerasen, få fingen ut av ræva og stå på krava! Tro meg! Hu har nok rifter i dåsa etter all pikken hun får, mens du fremdeles kjører henne til neste "stake".

 

 

Latterlig!

 

 

Anonymous poster hash: 954cf...65c

 

Du har rett, jeg er en skam. men du kjenner hun ikke, og du vet ikke hvordan jeg har det...

Lenke til kommentar

Du velger selv hvordan du vil ha det.

sant nok. jeg vet ikke helt hvorfor jeg lagde denne tråden, det eneste jeg forteller er at jeg er en ynkelig mann...tass som ikke har baller nok til å avslutte et forhold som jeg lider av. jeg er så redd for å gå inn i en kjærlighetssorg av dimensjoner.

Lenke til kommentar

Du greier det ikke fordi du EGENTLIG ikke har lyst. Og du synes kanskje det er skremmende med en foranding til det ukjente? Uansett, du må nesten å se litt lengre enn til kjærlighetssorgen som kommer, hvis du ikke allerede er der da. Du må se forbi den og og prøve å se på uante muligheter som ligger på den andre siden.

For det kan jo bli bedre for deg selv, men det vil ikke skje hvis/når du ikke innser at alt som er vanskelig ikke er det samme som umulig. Hvorfor tror du mennesker føler seg bra av en mestringsfølelse f.eks?

Og blir du ofte handlingslammet av ting du er redd for? Du er tydeligvis mindre redd for å bli værende og forbli såret, lei deg og psykisk sliten som du sier. Og da har du jo tatt et valg da. Hva er det som er så vanskelig med det?

Lenke til kommentar

dude..... off nei..... bare dump henne, stol på meg, bare gjør det. Ikke tenk, bare gjør det. SPiller ingen rolle om noen kjenner henne eller om noen kjenner deg. Du er extremt submissiv i forholdet, du blir brukt og utnyttet, hun er utro hele tiden det kan jeg love deg, HELE TIDEN!, tipper hun knuller minst 2 gutter i uka..... du er totalt utnyttet for tjenester, værste tilfellet jeg noen gang har hørt..... seriøst, aldri hørt om et så ekstremt tilfelle før



Anonymous poster hash: 9299c...ac1
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Du velger selv hvordan du vil ha det.

sant nok. jeg vet ikke helt hvorfor jeg lagde denne tråden, det eneste jeg forteller er at jeg er en ynkelig mann...tass som ikke har baller nok til å avslutte et forhold som jeg lider av. jeg er så redd for å gå inn i en kjærlighetssorg av dimensjoner.

 

Ta deg sammen. En kjærlighetssorg går over etter noen uker. Du vil finne deg ei ny dame og glemme det ludderet du drar rundt på nå. Så få henne ut av ditt liv så fort som mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det du beskriver er faktisk mitt værste jævla mareritt mtp et forhold. Jeg håper jeg aldri får oppleve noe så nedverdigende som det du finner deg i nå. Du kan jo prøve å ta en 180, altså prøve å sette henne skikkelig på plass, si akkurat det du mener om det hun driver på med. Om hun ikke respekterer det, så kan du bare dumpe henne med en gang, for hun respekterer jo deg ikke nå gjør hun vel?



Anonymous poster hash: 9db38...487
Lenke til kommentar

du må bare komme deg vekk, når hun er på ferie så flytter du ut, sletter alle nr og meldinger du har på henne, sletter fra facebook, kutt bort alle strenger. Ikke slå opp med henne engang, bare kom deg bort og ALDRI snakk med henne igjen. Ikke ta telefonen, ikke les meldinger, leste du riktig? ja IKKE LES dem engang, slett før du leser. eneste hun fortjener..... hun fortjener ikke at du forteller henne at du slår opp. hun går bare og venter på at du skal dumpe henne, inntil videre kan hun utnytte deg for tjenester. kiiiis, jeg synes så synd på deg, du er jo den mest håpløse mannen jeg noen gang har hørt om, hva er det du holder på med? seriøst, du er så dum.... off nei..... grusomt å lese



Anonymous poster hash: 9299c...ac1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det høres ut som om du er i en veldig ubehagelig situasjon.

 

Jeg støtter forslagene ovenfor her (selv om jeg kanskje ville formulert meg litt snillere) - dump henne, og kutt all kontakt. Det virker som om du bare blir utnyttet, og er fullstendig klar over det. Hun er ikke bra for deg.

 

Det kan gjøre vondt på kort sikt, men på lang sikt så vil du nok ikke angre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

du må bare komme deg vekk, når hun er på ferie så flytter du ut, sletter alle nr og meldinger du har på henne, sletter fra facebook, kutt bort alle strenger. Ikke slå opp med henne engang, bare kom deg bort og ALDRI snakk med henne igjen. Ikke ta telefonen, ikke les meldinger, leste du riktig? ja IKKE LES dem engang, slett før du leser. eneste hun fortjener..... hun fortjener ikke at du forteller henne at du slår opp. hun går bare og venter på at du skal dumpe henne, inntil videre kan hun utnytte deg for tjenester. kiiiis, jeg synes så synd på deg, du er jo den mest håpløse mannen jeg noen gang har hørt om, hva er det du holder på med? seriøst, du er så dum.... off nei..... grusomt å lese

 

Anonymous poster hash: 9299c...ac1

Støtter denne. Gjør det fordi du må. Begynn med en aktivitet som får hodet ditt vekk fra denne driten.

 

Anonymous poster hash: 22bee...0a0

Lenke til kommentar

takk for de "harde" svarene, fungerer som et spark i baken. Jeg er ingen psykolog men jeg vet at det sitter psykologisk. hun er min første kjæreste og min første sexpartner, jeg tror dette er grunnen til at det er så vanskelig for meg å kutte ut forholdet. ja, jeg er redd for å bli alene men jeg vet at jeg faktisk kommer til å bli glad for at jeg får litt ekstra tid, noe jeg føler jeg ikke eier for øyeblikket. det som er typisk meg nå er at jeg forsvarer hennes handlinger, men det skal jeg holde meg for god for. jeg skal nevne at jeg bare har fortalt det negative med henne, og ingenting om det positive noe det også er en del av men som blir satt i skyggen pga de negative handlingene.

i noen av innleggene ovenfor så blir jeg anbefalt å kaste hun ut av vinduet uten forvarsel, men jeg vil avslutte forholdet uten sure miner og en god tone, i hvertfall fra min side, så hun virkelig forstår hva hun nettopp har mistet. jeg kommer til å oppdatere jevnlig for å gi dere hele sluttfasen. om dette tar 1 dag eller 1måned vet jeg ikke men jeg vil fortsette å oppdatere. skal møte hun i dag der jeg skal legge alle kortene på bordet å fortelle henne hvordan jeg har det og hvordan jeg opplever forholdet.

Lenke til kommentar

Det er mange harde svar her ja, men jeg skjønner deg godt, har selv vært der. Det er klart at det er de negative sidene som må fram her, det er jo de som er problemet. Det positive.... er ikke et problem. En av mine erfaringer opp gjennom årene (jeez, nærmer meg 40 jo) er at folk veldig sjelden endrer seg ovenfor værandre. Med det mener jeg at det er lite sannsynlig at denne jenta vil forandre seg i lengden, ovenfor DEG. Du vil antageligvis ikke forandre deg mye ovenfor henne, selv om du vil kunne ta helt andre roller ovenfor en annen jente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

takk for de "harde" svarene, fungerer som et spark i baken. Jeg er ingen psykolog men jeg vet at det sitter psykologisk. hun er min første kjæreste og min første sexpartner, jeg tror dette er grunnen til at det er så vanskelig for meg å kutte ut forholdet. ja, jeg er redd for å bli alene men jeg vet at jeg faktisk kommer til å bli glad for at jeg får litt ekstra tid, noe jeg føler jeg ikke eier for øyeblikket. det som er typisk meg nå er at jeg forsvarer hennes handlinger, men det skal jeg holde meg for god for. jeg skal nevne at jeg bare har fortalt det negative med henne, og ingenting om det positive noe det også er en del av men som blir satt i skyggen pga de negative handlingene.

 

i noen av innleggene ovenfor så blir jeg anbefalt å kaste hun ut av vinduet uten forvarsel, men jeg vil avslutte forholdet uten sure miner og en god tone, i hvertfall fra min side, så hun virkelig forstår hva hun nettopp har mistet. jeg kommer til å oppdatere jevnlig for å gi dere hele sluttfasen. om dette tar 1 dag eller 1måned vet jeg ikke men jeg vil fortsette å oppdatere. skal møte hun i dag der jeg skal legge alle kortene på bordet å fortelle henne hvordan jeg har det og hvordan jeg opplever forholdet.

NEI! DUMP henne, det er det hun fortjener. Om du avslutter på "en god tone" vil det være mye enklere for henne å manipulere deg igjen / du kommer krypende tilbake til henne igjen. Støtter forslagene over. Dump henne som bare faen, og KUTT ALL KONTAKT. Slett henne fra facebook, snapchat og hva det måtte være.

 

Anonymous poster hash: 9db38...487

Lenke til kommentar

(...)men jeg vil avslutte forholdet uten sure miner og en god tone, i hvertfall fra min side, så hun virkelig forstår hva hun nettopp har mistet. (...)

 

Du kan avsluttet forholdet uten sure miner og en god tone fra din egen side, uavhengig av hvordan du velger å avslutte det.

 

Hvorfor er det et poeng at hun forstår hva hun har mistet? Du burde ikke ha tanker om å bli sammen igjen, og det er ikke noe vits å prøve å skade henne på nåværende tidspunkt.

 

Det du trenger er avslutting.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke ta hensyn til henne eller ha noen god tone for at hun skal forstå hva hun har mistet.

 

Hun kommer til å forstå det først om noen år, når hennes liv er en frustrert mann som hater henne, tre utakknemlige drittunger og rekkehus på holmlia. Når hun sitter der uttafor fotballtreningen til yngstemann etter jobben som låseansvarlig på kiwi og gråter i en rusten rød mazda mens hun røyker blod-prince og tørker det opphosta kols-slimet på juicy-joggebuksene, da tenker hun på deg, som så ofte før, og lurer på hvordan livet kunne ha blitt.

 

Samtidig er du innom kontoret kjapp visitt mellom de to 6 ukers feriene dine for å skrive under på noen viktige avtaler advokatene har klargjort for deg. Du tjener millioner med et pennestrøk og gir de bort til et godt formål med et annet. Du trenger de jo ikke. Modelldama di venter i helikopteret. Du flyr over dine gamle trakter på vei til flyplassen og lurer på hva hun hva-var-det-hun-het gjør akkurat nå. Du glemmer det når du ser flomlysene til en fotballstadion lyse opp i høstmørket, smiler til dama og peker. Dere skåler i champagne, og du tenker på hvor lykkelig du er.

 

Du ser ikke den rustne, røde mazda'n som står ved stadion, eller sneipen av en blod-prince som blir kastet ut av vinduet.

 

TL;DR:

Kutt all kontakt. Hun er ett sår som aldri gror for alle stakkars menneskene hun greier å klore seg fast i. Ditt liv blir garantert bedre uten henne.

 

Det virker som du trenger ett spark bak, så jeg smørte litt tjukt på. Lykke til!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

i noen av innleggene ovenfor så blir jeg anbefalt å kaste hun ut av vinduet uten forvarsel, men jeg vil avslutte forholdet uten sure miner og en god tone, i hvertfall fra min side, så hun virkelig forstår hva hun nettopp har mistet.

Hvis du avslutter det på snillemåten som deg selv vil hun bare huske at hun har mistet akkurat det hun trodde du var. Hvis du bare sier fuck it og stikker, da overrassker du henne, da vil hun lure litt på hva det egentlig var hun mistet, hun trodde jo hun hadde deg rundt fingern.... hun tok vist feil.....

Ikke vær snill mot henne, hør på oss, se på svarene, evn å tenke at vi faktisk ser situasjonen fra en psykologisk annen plass enn deg, du er fanget i bobla og ser ikke klart, skjønner du ikke det?

 

Anonymous poster hash: 9299c...ac1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...