Gå til innhold

call of duty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, etter min oppfatning så sloss "Windtalkers" og "A bridge too far" om være historiens dårligste krigsfilm. De er bare flaue begge to.

 

Skal sjekke ut den finske filmen. Men det er fra mellomkrigstiden det da, ikke WW2?

 

EDIT: PS. Jeg har både ABTF og Windtalkers. De trekker kvaliteten på DVD samlingen min betrakelig ned...

Høsten/Vintern '39-40 om jeg ikke tar helt feil.

 

Stemmer.

Lenke til kommentar

Men da kan det vel ikke være fra The Easy Company og skrevet av Stephen Ambrose eller? (Han skrev forøvrig så mye så det er vel ikke umulig heller).

 

Stephen Ambrose

 

Stephen Ambrose er forøvrig en av de aller aller beste og mest interessante historikerene. Han har skrevet utrolig mye bra opp gjennom årene. Men det er synd han ikke klarte å holde tunga rett i munnen til det siste. De siste årene av sitt liv så ble han veldig "Hollywood" og blindt dyrket US. Men han fikk veldig mye pepper også. Særlig hvor han beskriver allierte massakrer på tyskere. Særlig Canada har et par svært stygge episoder hvor de regelrett henrettet mange tusen tilfange tatte tyske soldater. Sovjet er vel ikke nødvendig å nevnte engang. Det ble tatt 300.000 tyske soldater tilfange ved Stalingrad. (Tallene varierer etter hvem du spør og hvilket år verket er skrevet. Tallene øker for hvert år. Er det sannheten som gradvis slipper til?) 6.000 kom hjem, den siste i 1967! Ouch!

Lenke til kommentar

Spille skal komme rundt 7 november. Kansje før noen steder.

 

Det jeg liker med singelplayeren er at vi starter som menig. Så vi skal bare følge orderne til Sgt eller Kapteinen som forteller oss hva vi skal gjøre. :cool:

 

Gleder meg også veldig til vi skal kjøre med båt over elva volga og så oppover bakken og angripe Tyskerne mens artilerty og fly skyter etter oss. Og vi er ubevæpnet:) Nam! Har hørt at det er 4 Campaigns, den siste er en slags prologue, hvor vi får se åssen det ender. De Amerikanske Airbornes sitt siste store slag var jo i Bastonge. Får man spillt der?

Lenke til kommentar

Kan ikke si meg enig i at det tar kortere tid enn max payne 2. Spiller du på letteste vanskelighetsgrad, men er dreven i fps, gjør du en strategisk tabbe med tanke på underholdning. Spiller du på de 2 vanskeligste gradene kommer du til å loade en del ganger (ikke frustrerende vanskelig). Kan ikke buse inn i et rom med 2-3 tyskere der. Eneste negative med cod må være spawns av tyskere. Noen ganger er de irriterende observange. Alle som har stått vakt i militæret vet hvor lite observang du er etter 3-4 timer. Dette burde gjelde tyskerne også :)

Lenke til kommentar
Kan ikke si meg enig i at det tar kortere tid enn max payne 2. Spiller du på letteste vanskelighetsgrad, men er dreven i fps, gjør du en strategisk tabbe med tanke på underholdning. Spiller du på de 2 vanskeligste gradene kommer du til å loade en del ganger (ikke frustrerende vanskelig). Kan ikke buse inn i et rom med 2-3 tyskere der. Eneste negative med cod må være spawns av tyskere. Noen ganger er de irriterende observange. Alle som har stått vakt i militæret vet hvor lite observang du er etter 3-4 timer. Dette burde gjelde tyskerne også :)

Og alle veit at man tåler en 4-5 rifleskudd i kroppen før man dauer/deiser i bakken? :roll:

Lenke til kommentar
Kan ikke si meg enig i at det tar kortere tid enn max payne 2. Spiller du på letteste vanskelighetsgrad, men er dreven i fps, gjør du en strategisk tabbe med tanke på underholdning. Spiller du på de 2 vanskeligste gradene kommer du til å loade en del ganger (ikke frustrerende vanskelig). Kan ikke buse inn i et rom med 2-3 tyskere der. Eneste negative med cod må være spawns av tyskere. Noen ganger er de irriterende observange. Alle som har stått vakt i militæret vet hvor lite observang du er etter 3-4 timer. Dette burde gjelde tyskerne også :)

Og alle veit at man tåler en 4-5 rifleskudd i kroppen før man dauer/deiser i bakken? :roll:

um var det ikke slik at de tåler mindre ved høyere vanskelighetsgrad? da jeg spillte demoen på vanskelighste, så droppa de nesten etter ett M1A1 skudd...men så gjorde jeg også det da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...