Gå til innhold

call of duty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for kjapt tempo???!!!

 

det er jo det som skaper den intense innlevelsesfølelsen! det er krig, ikke paintball konkurranse med gutta på tur! det skal være intenst *grin*

Nah er ikke helt enig der , OPF for eksempel er da ikke spesielt kjapt og man kan da neppe klage paa innlevelse .

 

Uansett speed`en er ok , men haaper ikke multiplayer blir helt gira , noe av det taktiske kan gaa tapt da..liker heller aa spille taktisk en " free for all " .

Lenke til kommentar
Tja, si det. For US er vel det vanligste for amerikanske utgivere, men Gamershell sier 29.10 US, 07.11 EU (ikke 05.11 slik jeg skrev tidligere).

Jepp, alle sier det kommer ut 7. november. Det er også da alle spillbutikkene skal få det. Jeg har lastet ned et par video'er fra www.ign.com. Det ser utrolig bra ut, men jeg fikk bare tak i multiplayervideoer

Lenke til kommentar
for kjapt tempo???!!!

 

det er jo det som skaper den intense innlevelsesfølelsen! det er krig, ikke paintball konkurranse med gutta på tur! det skal være intenst *grin*

Nah er ikke helt enig der , OPF for eksempel er da ikke spesielt kjapt og man kan da neppe klage paa innlevelse .

 

Uansett speed`en er ok , men haaper ikke multiplayer blir helt gira , noe av det taktiske kan gaa tapt da..liker heller aa spille taktisk en " free for all " .

så er ikke OPF CQB spill heller da, som COD ser ut til å basere seg på til en stor grad..

Lenke til kommentar
for kjapt tempo???!!!

 

det er jo det som skaper den intense innlevelsesfølelsen! det er krig, ikke paintball konkurranse med gutta på tur! det skal være intenst *grin*

Nah er ikke helt enig der , OPF for eksempel er da ikke spesielt kjapt og man kan da neppe klage paa innlevelse .

 

Uansett speed`en er ok , men haaper ikke multiplayer blir helt gira , noe av det taktiske kan gaa tapt da..liker heller aa spille taktisk en " free for all " .

så er ikke OPF CQB spill heller da, som COD ser ut til å basere seg på til en stor grad..

CQB? Hvis det har noe med kommandering å gjøre, så gjør du det ca. halvveis i Operation Flashpoint.

Lenke til kommentar
for kjapt tempo???!!!

 

det er jo det som skaper den intense innlevelsesfølelsen! det er krig, ikke paintball konkurranse med gutta på tur! det skal være intenst *grin*

Nah er ikke helt enig der , OPF for eksempel er da ikke spesielt kjapt og man kan da neppe klage paa innlevelse .

 

Uansett speed`en er ok , men haaper ikke multiplayer blir helt gira , noe av det taktiske kan gaa tapt da..liker heller aa spille taktisk en " free for all " .

så er ikke OPF CQB spill heller da, som COD ser ut til å basere seg på til en stor grad..

Er enig med deg i det at det er mer CQB , hadde du bare nevnt det i posten som du ikke gjorde *grin* som svar paa min .

 

Uansett ser bedre ut enn MOHAA , men litt for arcade og faktisk " cartoonish " etter min smak .

Skal nok kjoepe det naar det blir billigere , H&D2 derimot er paa vei allerede , mer min type spill *grin*

 

Leste paa reviewen fra IGN at man kan runde spillet paa 6 timer :grumpy: altfor lite selv om MP er trekkplasteret i COD da , men alikevel .

Liker heller ikke scripted AI noe som COD ser ut til aa ha sin del av i sp .

Lenke til kommentar
for kjapt tempo???!!!

 

det er jo det som skaper den intense innlevelsesfølelsen! det er krig, ikke paintball konkurranse med gutta på tur! det skal være intenst *grin*

Nah er ikke helt enig der , OPF for eksempel er da ikke spesielt kjapt og man kan da neppe klage paa innlevelse .

 

Uansett speed`en er ok , men haaper ikke multiplayer blir helt gira , noe av det taktiske kan gaa tapt da..liker heller aa spille taktisk en " free for all " .

så er ikke OPF CQB spill heller da, som COD ser ut til å basere seg på til en stor grad..

CQB? Hvis det har noe med kommandering å gjøre, så gjør du det ca. halvveis i Operation Flashpoint.

CQB = Close Quarter Battle...

 

og jeg er meget godt kjent med gameplay i OPF ja ;)

Lenke til kommentar
Gleder meg til å være russland jeg. Er så møkka lei av å alltid se ww2 fra amerikanernes perspektiv.

Hehe! Tror jeg svært lite gjerne ville vært russer under WW2. Sh!t, de drepte flere av sine egne enn tyskerne klarte jo! Da var det nok hakket tryggere å være amerikaner. Bare ved Stalingrad ble det drept flere russere enn det USA og England mistet til sammen under hele krigen. Men jeg er enig, kult med an liten annen vinkling og perspektiv. Men jeg lurer på om det er sånn i CoD at det er en "linje" lenger bak med russere som skyter deg om du trekker deg for langt tilbake! Det er det ihvertfall i filmen, Enemy at the gates, som deler av CoD er bygget på. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...