Gå til innhold

Far Cry 4 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har opplevd at medlemmer av Golden Path plutselig begynner å skyte på deg? Det skjedde med meg i dag. To blåkledde plaffet løs på meg. De hadde røde ikon på kartet, men jeg fikk negativ karma da jeg skjøt en av dem.

Jeg kan tro du fikk litt av et sjokk da :-p Har ikke skjedd med meg.

Men det som har skjedd er at jeg har blitt drept av helikopterbladene og blitt påkjørt.

Lenke til kommentar

Av mystiske årsaker så virker ikke "-skipintro" for meg lenger. Inntil nylig har jeg startet FC4 uten at introene vises, men nå er de altså tilbake. Jeg har ikke gjort noe som helst med snarveien jeg bruker. Merkelig og irriterende.

Skjedd her også. Irriterende ja. Hva er poenget med å "snik-endre" dette??

Lenke til kommentar

Jeg er veldig spent på patchen som kommer nå til uka. De svarte skyggene kom tilbake for meg i dag til tross for at jeg ikke har endret på noe som helst. Ca annenhver gang jeg åpner spillet, så blinker store deler av terrenget som en diskotek. Også har jeg selvfølgelig fortsatt disse spøkelsesteksturene. Skulle Ubi få alle disse problemene til å forsvinne med denne patchen, da tror jeg hodet mitt eksploderer.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd med 780ti 5820K 4.5Ghz systemet, Men på I7 4770K 4.5Ghz og 980 1500Mhz, Så er alt perfekt på maxed out settings, merker ingen ting til noe av problemene dere har, kan det ha noe med Windows10 og Maxwell tror dere da? Synes litt synd på dere andre som får problemer, Hehe :p

Det er nok SLI som ødelegger her. Må ha ny driver.

Lenke til kommentar

Patchen er på 1.362 MB. Det er langt større enn jeg hadde trodd, og det virker jo noe lovende...

Oo, laster ned nå.

 

 

PC Patch 1.5.0
8. desember - [ubi] Megan
The newest PC patch, 1.5.0, is now live! This patch will address, among other things, the issues with keybinding and mouse acceleration that players were experiencing. Full ptach notes are available below:

 

Patch Notes
  • Added 21:9 aspect ratio support
  • Added Russian text and subtitles to worldwide game version
  • Fixed an issue with aim assist
  • Fixed an issue with grappling if the aim button was remapped to another key
  • Fixed an issue with mouse input
  • Fixed an issue with movement key binding on mouse buttons
  • Fixed an issue with Uplay invites for Steam users
  • Fixed various Controls issues
  • Fixed various Graphical issues
  • Fixed various IGE issues
  • Fixed various Session Browser issues
  • Fixed various UI issues
  • NVIDIA graphics preset was removed
  • Reduced performance drop impact during streaming

This is a PC Patch only. You should see version 1.5.0 in the bottom left of the Main Menu if it has been successfully installed. If you are playing Far Cry 4 on a different platform, your version number will be different.

 

http://steamcommunity.com/games/298110/announcements/detail/172590889543820341

Lenke til kommentar

Kan fortelle at jeg fikk merkbar høyere fps med Hyperthread av!

Jeg spiller med alt på max i 1440p uten AA. Dette for å få nærmest mulig 144fps. Med HT på så fikk jeg ca 15 fps mindre med min 5960x.

 

Ble overrasket over at det var så mye forskjell. Hva forskjellen blir hos andre vet jeg ikkje, men jeg skal nok fortsette en stund til unten HT for å teste litt mere.

 

Cpu-load er oppi 68-70% med 8 kjerner med HT av. Den kjernern er 100% hele tiden mens 2 andre er ca85-90% . De andre er ca 45-50% ser det ut som.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...