Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gjort slutt med kjæresten min på navnedagen hans sin :) Så nå døper jeg herved bamsen til det den norske navnedagen er kallt for å minnes denne befrielsen hvert eneste år også på norskt vis :) Amandus :) det kunne ikke blitt bedre :) Fra nå av er Amandus min kjære bamsemann :) Det betyr elskelig :) Og nå vet jeg ihvertfall at Gud elsker meg :) Så jeg har gjort helt riktig :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

Må ikke bamsen omdøpes om du skal bytte navn på den? :p

 

Det med ilden er forresten genialt materiale for filosofisk kunst. :)

 

 

 

 

Sry svarte før je siterte, men du vet jeg er en skravlekråke så nå får jeg en ekstra unnskyldning til å skravle mer :) Takk for at du ble med i dåpen:) Du får være fadderen hans sin du da :)

 

Ja jeg har den ilden :) hehe Guds ild ;)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Det går ikke :( Ilden brenner ikke opp min dårlige samvittighet. Blir styrt av menneskers vilje jeg :( Skal gjøre det engang til, men det blir siste gangen. TIl minne om at det er en stor dag og en ny tid og en avsutning på det gamle og det nye som skal komme. Amandus er enig :) Jeg elsker bamsen min :) Han sier jeg bare får lov til å gi bort 60 min i dag og :) Siden vi har fått en time ekstra :) Da går det bra ingenting til spille :) Og etter det min tid uten dårlig samvittighet :) For det har Gud lovt meg og :) Gleder meg til å kjenne ilden blir enda større jeg :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Low profile pci bracket:

 

[x]

 

Hvor mye skal du egentlig lage? Lager du din egen datamaskin, eller bare kabinett?

 

Hørte om en som lagde en hel datamaskin, av helt enkle komponenter (f.eks. transistorer)... kan ikke ha vært den ultimate gamingexperiencen, dog...

Lenke til kommentar

Det er jo leit! Kanskje det går over tid?

Tvilsomt, men jeg vil prøve en annen medisin, men jeg får ikke. Jeg må nok ha medisin i hvert fall. Men når det ikke slår ut på prøver (pga en annen medisin som hjalp litt og fikset prøveverdiene) liker ikke legene å gjøre mer.

 

 

Har du tilgang på verksted, da?

Hehe, nei, jeg hadde bare tenkt å tegne maskinen og sende tegningene til en fabrikk og få maskinen i posten. ;) Jeg liker ikke å get my hands dirty. Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Syns det virker morsomt å lage ting i metall. Fordi ting blir så presist (i alle fall i teorien). Også er det jo ikke akkurat like "dirty" som f.eks. å jobbe som snekker, for ikke så i rørlegger...

 

Hvis man sveiser noe så har man røntgenapparat en kan bruke for å sjekke om det er bra nok. Vel, noe steder har de det, avhengig av hva som er nødvendig.

 

Men... hva hadde det kostet å få det "outsourcet"?

Lenke til kommentar

Vet ikke, men den første koster en liten (stor) formue, skal du ha 50 stk blir det billigere per stk, for å si det sånn. Pga at de bruker mye tid på å stille in cnc-maskinen etter tegningen, og dette trenger de bare å gjøre en gang.

 

En annen ting er om man skal lage av en metallblokk som freses ut, eller en plate som bøyes. Metallblokk gir selvsagt økte materialkostnader.

 

Skal det poleres og lakkeres så koster det ekstra.

 

Dess tyngre, dess større fraktkostnader.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Jeg er veldig apatisk til tider fordi jeg blir holdt tilbake av mine fiender. Men det er ikke noe jeg har en lidenskap til. Derimot tvert imot jeg hater det og blir syk av det! Og det tar nesten livet av meg. Nå må jeg feks lete etter et nytt lys og må ofre noe for noe for å kunne overleve. Men det kan hende det blir enda verre. Jeg er aldri ment til å lykkes i noe har aldri vært det heller. Alt har bare gått i mot meg siden jeg ble til t.o.m inni livmoren på moren min. Da fikk jeg en kvelerslange rundt halsen! Den har pint meg til nå den og. Og da sier det seg selv at det aldri blir bra heller. Kan ha morsomt av det en stund, men når det tipper over så tipper det virkelig over og. Og da vil ikke galgen humoren være til stor hjelp heller. Den vil drepe en til slutt den og! Når man overlver en kvelerslange før en blir født så sier det seg selv at man får døden etter seg resten av livet også. Jeg skulle vært død egentlig! Men misfostrene skal ødelegge det og! Men siden man blir lært her i verden det er alltid et lys i mørket eller i enden av tunnellen er det et lys så lærer man seg å leve i det håpet. Og jeg har tenkt kanskje det var en mening og at det blir lyst til slutt. Men enden av tunellen den har jeg gått forbi for lenge siden. Så jo kanskje man må snu da? Inn i tunnelen igjen og håpe at det var et lys før man begynte å gå inn den. Men hvorfor gikk jeg inni den tunnelen da om det var et lys der først. Kan umulig ha vært noe lys noen gang. Dette er også en viss form for apati og jeg hater det og. Fordi man får ikke gjort annet enn å være apatisk. Levende død som jeg kaller det.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt at fronten skulle være en stor kjøleribbe som var frest ut av et helt stykke. Og så kanten rundt lagd av en plate. Og så baksiden en separat plate/netting.

 

Kjøleribbe skulle være så stor at jeg ikke trengte vifte. Og prosessor skulle kobles direkte til kjøleribba, på en måte.

 

Når du først skal lage et kabinett, kan du jo gjøre det med klasse! Du kan jo koble kjøleanlegget fra en fryser til kjøleribba. Det er jo egentlig ingen grenser for hvor mye du kan overklokke, bare det er kaldt nok... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...