Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spsite jordnøtter etterpå og drakk masse mer vann også dro jeg på helsestudio og når jeg kom hjme ble det proteinshake med vann og så lagde jeg tunfisk salat også nå har jeg laget meg te :) imorgen blir det enda mer trening vet jeg fordi det hjelper til med å holde meg oppe det og:)

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei ^^ beklager den snokingen min, jeg hadde tenkt å skrive noe, men så klarte jeg det ikke :blush:

 

Det gikk fint den der gangen forresten^^

 

Jeg skal til psykolog igjen snart, og jeg må snakke om noe som jeg blir redd bare av å tenke på.

Hvem er du??! O.o

 

Bra det gikk bra da! :D

 

 

Morn morn.

 

Nå skal jeg til tannlegen. Det er alltid like stas. :)

Tannlegen er skummel. Man har ikke noe å forsvare seg med en gang! :(

 

Når jeg var bitteliten fikk jeg panikk hos tannlegen og hun likte tydeligvis ikke unger, for hu var sritskummel! Gammel, sint dame! Så da ble det tvangstannlegetime. :p

Lenke til kommentar

Tannlegen er skummel. Man har ikke noe å forsvare seg med en gang! :(

 

Når jeg var bitteliten fikk jeg panikk hos tannlegen og hun likte tydeligvis ikke unger, for hu var sritskummel! Gammel, sint dame! Så da ble det tvangstannlegetime. :p

Jeg er fornøyd med min tannlege. Mye bedre enn skoletannlegen! :) Har ikke angst for det, men er ganske kjipe greier likevel.

Lenke til kommentar

God kveld :)

 

http://youtu.be/IZ2jQOw2lvM

 

Og god natt :)

 

Jeg begynner å komme til meg selv igjen. Utrolig deilig :) tenker at det er denne 7 års syklusen helt hjem nå :) Tenk å være borte i 7 år hehe :) For en tripp :) For en karusell og nå kiler i magen :) Det her blir opptur, håper jeg i hvertall :) Kan fort gå feil vei igjen, men det ser riktig ut så langt. Har så vidt begynt, som å bli født på ny :) Blir og sove nå :) Våkne frisk og uthvilt i morgen :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Omgomgomgomgomgomgomgomgomgomg. Dette er en spennende tid guys. Dagene fremover vil forme mange år!

 

 

Jeg er fornøyd med min tannlege. Mye bedre enn skoletannlegen! :) Har ikke angst for det, men er ganske kjipe greier likevel.

Hva er skoletannlege? O.o

 

Ja, det er kjipe greier. Har liksom ingen problemer med å gå til tannlege, men har måttet borret, og det er jævli ubehagelig! Endatil med bedøvelse!

 

 

Jeg begynner å komme til meg selv igjen. Utrolig deilig :) tenker at det er denne 7 års syklusen helt hjem nå :) Tenk å være borte i 7 år hehe :) For en tripp :) For en karusell og nå kiler i magen :) Det her blir opptur, håper jeg i hvertall :) Kan fort gå feil vei igjen, men det ser riktig ut så langt. Har så vidt begynt, som å bli født på ny :) Blir og sove nå :) Våkne frisk og uthvilt i morgen :)

Du er en interessant person, vet du det?

 

Forhåpeligvis var trippen lærerik og nyttig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...