Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er en interessant person, vet du det?

 

Forhåpeligvis var trippen lærerik og nyttig. :)

 

Jeg tar det til meg og er glad du sier det :) Neste nå blir å stole på meg selv mer :) Har ikke hatt så mange rundt meg og ikke fått så mye kjærlighet så da får man problemer med å ta til seg gode ting når det først kommer det blir helt uvirkelig og da tror jeg de spiller og er ute etter meg på en måte. Men vil jo være bra og det blir jeg jo ikke om jeg skal tenke sånn så tusen takk, snill du AdNauseam :) Har egentlig litt for dårlig selvtillitt, men nå gikk jeg opp et hakk og :) Og ja jeg har lært mye tror jeg :) Lærer noe hele tiden :) Spennende at du synes jeg er interessant :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

God morgen :) Nå blir det kaffe :) Grønnsaksjuice og så skal jeg lese. Dra og trene, ser figuren min begynner å komme så vidt fram nå og :) Blitt mye kondis og svetting og så passer jeg på å spise sunt og proteinrikt :) Husker ikke sist jeg spiste potetgull. Kjøpte meg en ny boks oboy her om dagen , men har ikke rørt den på tre dager :) Leser i bibelen hver kveld gjør jeg og :) Drømte om en katt som hadde fått kattunger i natt :) Var koselig drøm :) Hørt at katter omtrent har lik eller bruker hjernen omtrent som mennesker og følelser er ganske lik våre og :) Er glad jeg hører det, for tror at alle dyr omtrent er sånn :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Hvorfor er strømkontakten (øverst) dobbel (2x4)?

 

86d97605-25fb-40d0-bd9c-64358ae9ecec.jpg

 

Sikkert av designmessige grunner for enginørene. Kortere vei til CPU, gunstigere med tanke på komponentorganisering. Man skal jo få plass til mye på 17x17 cm. :) Og de fleste kabinett er tilrettelagt for den plasseringen, i likhet med strømforsyninger.

 

 

 

CAAAAAAAAAAAAAAAAAAPS LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCK!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ; :D D :D D D:D :DF M,ef.v

 

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...