Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Ja, hvis jeg legger meg i et helt mørkt rom og ikke dør i søvne, så våkner jeg opp der. ;) Det er en egen opplevelse å være i et helt mørkt rom. Man slapper av så mye bedre.

 

En annen gang så kom det en ****ings demon og prøvde å voldta meg og kontrollere meg når jeg lå der. Jeg hørte noen i rommet og ble dritredd. Hadde jeg glemt å låse døra? Jeg prøvde å se men det var pukke mørkt (som sagt). Jeg hørte at han veltet en flaske som sto ved siden av meg. En svart sky formet som et menneske kom ned mot meg og holdt meg fast så jeg ikke klarte å bevege meg eller puste. Han tenkte å voldta meg. Jeg "kjempet" mot den ved å beholde min "cool" og etter litt fikk jeg puste. Jeg fortsatte å puste naturlig for å "vinne" over den og til gradvis dissiperte mesteparten av den. Bare en liten dott av svart var igjen og forsvant. Den klarte ikke å voldta meg, men jeg er fortsatt sjokka (er sikkert et år siden). Og den svarte skyen som ikke dissiperte flyter fortsatt rundt når jeg tenker på det.

 

Hehe.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du vokner ikke opp i random, mørke rom uten at du har noen anelse om hvordan du kom dit altså?

Nei, det er der jeg legger meg for å sove. ;) Men noen ganger føles det som at jeg ikke hvor jeg er, for jeg er sånn i ørska når jeg våkner.

 

Aldri sett lost. Noen ville vel påstå at jeg er lost. :p Men der tar de nok feil.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Nei, det er der jeg legger meg for å sove. ;) Men noen ganger føles det som at jeg ikke hvor jeg er, for jeg er sånn i ørska når jeg våkner.

 

Aldri sett lost. Noen ville vel påstå at jeg er lost. :p Men der tar de nok feil.

Er dette ting du opplever i våken helt våken tilstand, eller er det i forb. med søvnoverganger?

 

Vet ikke om jeg skjønte helt... :p

 

Ang. antipsykotika så er jo det valgfritt (for de fleste), må bare gjøre et valg der det er fordeler og ulemper...

Lenke til kommentar

Nei, det er der jeg legger meg for å sove. ;) Men noen ganger føles det som at jeg ikke hvor jeg er, for jeg er sånn i ørska når jeg våkner.

 

Aldri sett lost. Noen ville vel påstå at jeg er lost. :p Men der tar de nok feil.

Haha, hadde en mistanke om at det var formulert litt sånn. XD Jeg vet hva du snakker om. Jeg voknet ofte opp i panikk som liten, fordi det var helt mørkt og jeg viste ikke hvor i helvete jeg var hen. Var også livredd for at jeg hadde blitt blind. Så når dette skjedde pleide jeg å sprette opp av senga (uten balanse) i desperasjon for å finne lys.

 

Skjedde noen dager siden, bare at nå er jeg stor gutt og blir ikke redd (FOR NOE! IKKE EN GANG VERDENS STØRSTE SLANGE ELLER EDDERKOPP ELLER MONSTER xD). Men det var igrunn veldig kult. Hadde byttet side i sengen og drømte at jeg var en annen plass, så det var ganske overraskene når det var vegg der jeg trodde det var ut av senga. Og så oppdaget jeg jo at jdg var en helt annen plass enn jeg trodde. :D

 

Drømmer er serriøst noe av det kuleste som er. Prøv f.eks. og spis noen egg før leggetid, så blir drømmene klarere og mer kreative.

 

 

Du må se Lost. De første sesongene. 3-eren starter en trend der serien går i grøfta, men det begynner bra.

Lenke til kommentar

Ang. antipsykotika så er jo det valgfritt (for de fleste), må bare gjøre et valg der det er fordeler og ulemper...

Jepp. Det var bare tull fra min side. Det er ofte litt av det i det jeg skriver.

 

Har sluttet litt med det, fordi folk har en tendens til å ta humoren min seriøst. :p

 

 

Det derre søvnparalysegreiene kan skje alle og er ikke et symptom på noe annet enn det.

Lenke til kommentar

jeg ønsker å bytte vei nå :) Men litt usikker på hva jeg kan gjøre? Jeg ønsker meg en helt ny vei. EN som er enda mer spennende og :) Ønsker fornyelse bli en annen :) Skifte indentitet hehe:) Drømmemannen min har problemer med jobben sin nå. De sparker folk hele tiden i det landet han bor i omtrent. Tok lotto på lørdag jeg. storebroen min sa jeg kom til å vinne 5. han pleier å ha rett med sånt, jeg spurte fem tusen? det blir jo sepnnende å se da :) Men jeg tror ikke jeg har vunnet.

 

Så på forsiden på vg en som har gått ned mange kilo men trent 10-15 timer i uka. SÅ lurer på om jeg skal gå tur ca 4-5 timer hver dag i stedet for to timer ca fra nå av :) Har lyst til å bli skikkelig fit :) Ha drømmekropp :) Gjør mye jeg egentlig ikke har lyst til å gjøre som jeg tror tapper meg for energi og skaper press samtidig som jeg føler meg presset til å gjøre. Og lurer på om jeg skal kutte det ut.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Kutter du ut jesustro også da?

 

Sabell, hvis du går ned i vekt for fort og for usunt så kommer ikke resultatet til å bli bra. Ta det sakte. Og tren. Trener du styrke vil kroppen jobbe i 48 timer etter. Spiser du mye fiskemat og magert kjøtt så vil du ha problemer med å vedlikeholde vekta, og med nok proteiner så tærer du ikke på musklene.

 

Du kan jo lese deg opp på Paleo, og ta inspirasjon fra det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tro svinger uansett. den ene dagen er tro hjernevask den andre dagen er tro virkelig.Kommer ikke bort fra det tror jeg. Fordi jeg har mitt eget livsyn ikke likt noen sitt. Jesus kan jeg tro og ikke tro om og det gjør jeg. Men det som jeg vil er å tro godt og ikke negativt :) Dessuten er Gud alltid fordi Gud er samtidig opprinnelesen og naturen i mennesket. Men det er hva vi gjør Gud til som er forskjellig Gudetro og. Gud er bedre enn alt annet for meg noen ganger. Som at jeg sier er kjærligheten i meg bedre enn alt annet noen ganger så min tro er tosidig. Men igjen kan Gud ha skapt kjærligheten i meg og selv være den :) Spiller ingen rolle. Om jeg skal slutte å tro på Gud så har jeg allikevel en tro. Kan jo slutte å tro da? :) Og vite og ikke vite i stedet :) Hehe:)

 

Ja må lese mer men aller mest trenger jeg mer ro. Fordi hodet mitt er i kaos. Sånn som jeg må lære meg å si at hodet mitt ikke er kaos feks.Har lyst til å fordufte en uke eller to på ferie og bare nyte roen :)

Uten at noen forventer noe av meg. Uten at jeg må noe hele tiden. Men slappe av og kose meg uten å tenke at jeg må være i sola fordi jeg vil bli brun feks eller få imeg d vitaminner også. ELler at nå kan jeg det fordi nå har jeg tid til det men virkelig bare slappe av. koble ut alt av tanker i hjernen. Fordi det er alt for mye hele tiden synes jeg. Som presser meg også.Ikke kan jeg det for det og det må jeg for det og for det. Mye tankerkjør hele tiden pluss m.m Velger jo selv også på en måte. Men det er det jeg vil ha bort også så jeg kan gå på en annen vei. Så jeg må bare velge mer med omhu og tenke mer på meg selv tror jeg.

 

HAr masse inspirasjon men får ikke tid med det.. Må si jeg får tid med det :) har noe problemer med hjernen skjønner du. Må si jeg ikke har det :) Det er alle de negative tankene som kommer stadig vekk som må sorteres ut. Gud er kjærlighet :) Og jeg trnger den forbindelsen så jeg kan samle meg sammen også tror jeg :) Helga har vært skikkelig kaotisk og jeg har vært helt uslitt en uke ca og. Vet at Gud vil jeg skal på en annen vei :) Dette er bare litt av forberedelsen hehe:) Lurer på hva jeg blir jeg :)`? Lurer på hva gud vil at jeg blir jeg :) Fordi jeg kommer til å bli det nå :) Har sommerfugler i magen :) Nå er gud skikkelig nærme :) Er litt mer ny nå kanskje ? :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jepp. Det var bare tull fra min side. Det er ofte litt av det i det jeg skriver.

 

Har sluttet litt med det, fordi folk har en tendens til å ta humoren min seriøst. :p

 

Det derre søvnparalysegreiene kan skje alle og er ikke et symptom på noe annet enn det.

Ikke noe skam i å bruke psykofarmaka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...