Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta deg en dusj, så lukter det ihvertfall ikke så mye av deg. XD Heheh, sur.. Tog du an??

 

 

Du liker vel å gå tur?

 

Jeg skal begynne med noen timer med svømming og gåing til dagen framover. Ryggen gjør vondt når jeg sitter, går, ligger... Alt. Og jeg må jo følge det som er "inn" nå for tiden. Å ha ryggproblemer i en alder av 20 år er ikke akkurat "kult"...

Lenke til kommentar

Du kan liste deg, da får du ikke vondt. Så ser du ut som en av tyvene i kardemommebyen. Og så blir du kanskje veldig god på å liste deg, og da kan du søke som skuespiller til kardemommebyen. :w00t: Great plan!

 

Nei faen, nå kommer du å bare ødelegger min brilliante plan for å fikse alt. Svømming skulle jo være løsningen på alle mine livsproblemer, et akkumulativ-konstruktivt tiltak. :mad:

 

Bra du sa det da, tror jeg må researche litt, eventuelt investere 600 kr på sånn vondtkildeguru-mann. Som er hakket bedre enn kiropraktor har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Det han (treningsjunkien) sa, var at svømming var veldig bra for ryggen, bare ikke korsryggen... men itte vet je.

 

Men ang. få vondt av trening, så er det kanskje poenget altså. Om noe har låst seg feil. Da vil det jo gjøre vondt å få det opp igjen.

 

Men du burde jo få en fysioterapeut elns til å se på det.

Lenke til kommentar

http://tv.nrk.no/program/DMPV73010813/menneskets-foerste-krig

 

Jesus lukker opp døra hos alle. De som enda ikke har fått den åpen er fremdeles i helvete. Og de som er i helvete prøver å få andre dit og. Mennesker er ulike raser. Akkurat som krypdyr og bjørner o.s.v Og har derfor ulike flokker også. Ulike ledere og ulik rang og ulik hierarki og skille på rike og fattige. Lederne er noe spesiellt. Lurer på om det har med Gen og gjøre. Ledere høyt oppe folkets ledere gjengledere gruppeledere o.s.v pastorer prester presidenter lurer på hva slags rase de er? er så mange komiteer og klubber og rare ting og sekter og Jesus var leder og.ble drept av leder og.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Leder fører oss sammen og fra hverandre og på gode veier og ville veier rette veier og feil veier. Den beste lederen er ikke Gud fordi Gud er skapt av mennesker og mennesker er ikke alltid gode ledere. Men den beste er i kjernen av naturen. Også kallt Gud. Men da må en bli flådd levende først for å komme til kjernen. Som jesus. Og det blir vel så og si alle. Fordi jesus har jo kommet tilbake og kommer alltid til å være yey :fun:

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Mye tankekjør på gang?

Mobber du meg nå ? Jeg tar det helt med ro egentlig har lagt meg, men tenker på fordærvelsen. Så ja mye tankekjør egentlig. Hele hjerne går i gjennom all ondkapen som foregår hos mennesker.Har ikke bedt om det akkurat.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...