Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Det var mye på en gang. 0.o

ja mye tanker. har mer på lager og. men skal prøve og tenke på tilværelsen i stedet akkurat her og nå :) Overskyet :D MAtcher humøret og følelsene mine. Litt blått innimellom det er de gangene jeg ler av meg selv ;) kaffen ble ikke så god som den pleier i dag heller. tenker på frokosten. Orker egentlig ikke å lage frokost. Må dusje er full av olje i håret fordi jeg lå i badekaret fullt av olje i går og orker egentlig ikke å dusje heller :) Fordi da må jeg dusje nå og etter jeg har trent også. Også kommer jeg til å bade etter jeg har dansa i kveld og :) tror jeg må lage ny kaffe nå. Gjør det for å utsette også :) er lat i dag! sagt til meg selv at seines halv tolv må jeg være ute av døra:) Vil du bli med på helsestudio? :) Late som vi drar sammen og trener :) Er egentlig veldig motivert til å trene, men det er ikke hel meg som er med på det pga mye tanker. Må skille ut en del først. Fordi jeg har litt dårlig tid når jeg trener og. Stresser for mye i hodet. Er ikke helt her men mange andre steder på engang også. Dårlig konsentrasjon. Men godt når jeg først kommer igang :)kaster meg selv inn i dusjen nå :) Kan hende jeg trener noe annet i stedet etterpå, men blir ihvertfall å trene :) Kanskje jeg bare skal ta litt yoga nå i stedet hjemme og dusje etter det :) Høres bra ut nå kom sola litt fram og :D hei på deg så lenge :) Det var bra vel ? Trent i nesten en time med yoga nå :) Og har litt mindre dårlig samvittighet :) Laget meg grønn te med honning og melk nå siden kaffen ble så dårlig og :) Drikke den også inn i dusjen :) Også lage mat:) Har spist en teskje engefær da _D vasket gulvet i en fei gjorde jeg og :) Ikke hele men halve i hvertfall :) mens jeg trente yog ble jeg veldig sliten og svett også. glad for det, men håpte den dvden snart ble ferdig nesten hele tiden helt til vi kom til avslpningen på slutten. føler egentlig mer ro nå :) Så må trene yoga mer framover vet jeg :) Tenker på den gønne teen skal liksom være rensende også putter jeg melk og honning i hehe:) nå får drømmemannenmin litt av et syn han kom nettopp på igjen :D

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke dette jeg trenger mest hjelp med (eller??!?). Avslaget gjelder noe annet.

 

By the way, jeg var rimelig irritert og rasende på en gang.

 

Jeg har på en måte fått den hjelpa som var å få for psyken, hva mer kan de gjøre? Banke meg opp til jeg slutter å ha psykiske problemer? Jeg har prøvd alle medisinene i boka og sånt.

 

Edit: Ved nærmere ettertanke hadde jeg glemt å ta lunsjmedisinen min i tide. Men det var fordi folk hadde antisosial atferd at jeg ble sint.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Høres for så vidt lurt ut å bli sint. Jeg blir selv for lite sint. F.eks. når folk slenger dritt om meg, da hadde det vært deilig å ikke bare sugd det ("kritikken") til seg. Hadde fått bedre selvopplevelse da.

 

Men det virker som folk er sinte på meg? Får "stygge", skulende blikk hele tiden... de fleste naboene er sånn... jeg har det bra, jeg (for tiden), men kommer visst ingen vei med mitt sosiale liv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...