Gå til innhold

The Crew


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så lenge kontrollene føles helt krise er det ikke håp selv om det grafiske er fra ræva til Gud i grunn, noe det forøvrig ikke er i dette spillet heller.

 

Men når det er sagt, noen bilspill takler 30fps bra og gjør det på en slik måte at en ikke henger seg så mye opp i akkurat det, f.eks DriveClub syns jeg gjorde det greit her. The Crew var rake motsetningen, men det er nå mine inntrykk ut fra i ett kort opphold i betaen som gav totalt avsmak.

Hovedproblemet er ganske lett å beskrive:

 

1. Skriv ned 20 av de største stortitlene som kommer til multiplattform.

 

2. Sjekk listen etterhvert som de slippes, og kryss av for hvert eneste spill folk klager over.

 

3. Sjekk denne tråden når listen er ferdig. Jeg kan garantere at du har minst 15 kryss, og regner med full pott.

 

 

Det er ikke en oppgave jeg akter eller gidder å bruke tid på, og ikke ser jeg hensikten heller. Men du må gjerne fullføre :)

 

Finnes det i hele tatt 20 kommende stortitler pr. i dag ? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget med listen er dette:

 

Alien: Colonial Marines? Folk klagde så det sang. Watch_Dogs? Folk klagde i ett sett. The Crew? Folk klagde. Assassin's Creed (velg et tilfeldig spill)? Folk klagde, og de kommer garantert til å klage når Assassin's Creed: Victory kommer. GTA5? Folk klagde, og det var ikke engang til PC. Når da det er til PC? Folk klager. Dragon Age: Inquisition? Folk klager og syter. Poenget er at jeg er møkk lei klagingen, og gidder ikke engang diskutere spill her på forumet lengre. Folk er alt for forutsigbare. Nytt storspill? Mange flere sider til med syting og klaging over filleting.

 

Dermed går jeg heller tilbake til grunnen til hvorfor jeg er her. Hvor får jeg limited edition-greiene? Har tastet inn koden og alt det der.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Jeg skal vel ikke straffes for at du er lei deg? :p

 

Jeg melder bare klart fra når dritt er dritt i mine øyne, om folk lar seg irritere over det er det ihvertfall ikke mitt problem. Du har meldt avbud fra forumet ved mangfoldige anledninger i flere kategorie har jeg observert. Men du finner stadig veien tilbake, så NOE må jo være av interesse mellom all støyen.

 

Det er alltid noen som blir skuffet når utviklere lover gull og grønne skoger, som regel holder ikke spillene helt det nivået. En sjelden gang kommer det kanskje en tittel som faktisk leverer, og selv da er det alltid noen som finner misnøye. Vi er heldigvis skrudd sammen forskjellig. Enkelte sverger til COD,BF,FIFA og Maro & gjengen og andre finner glede i de mindre kjente spillene som slippes f.eks.

 

Kjempe kjekt at du syns The Crew var verdt å betale for, da koser du deg sikkert med det e stund.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Glemte i farten hvorfor jeg kom hit i første omgang. Kjøpte Limited Edition til PS4, men hvor får jeg alt sammen? Gleder meg til å kjøre fra New York til Los Angeles i en Mini Cooper. :p

Du er nødt til å fullføre prologen, jeg fikk de en liten stund etter at jeg kom frem til HQ. På pc, vil tro det er det samme for PS4. Tror det er rundt lvl 3 eller 4 hvis du følger historien.

Lenke til kommentar

Poenget med listen er dette:

 

Alien: Colonial Marines? The Crew? Folk klagde. Assassin's Creed (velg et tilfeldig spill)?

Personlig har jeg "klaget" på to ting. Det første var at det fløt dårlig i første beta, men jeg skrev at det fikses sikkert før lansering. Det andre var min subjektive mening om at spillet er for arkade for meg, og at jeg dermed ikke kommer til å kjøpe det.

 

Alien: har aldri opplevd et spill som har floppet så hardt før. De lovde alt, og når spillet kom ut var det 20% av spillet igjen. Tror jeg fikk det gratis når jeg kjøpe et annet spill på Amazon. Aldri spilt det, men har sett på.

 

AC:Unity: Konge spill, men latterlig at spillet ikke fungerer som det skal når man kjøper det. Er det galt å klage på at spillet ble sluppet for tidlig?

 

De andre har jeg ikke klaget på, så det får noen andre svare.

Lenke til kommentar

Hei folkens! Kjøpte dette spillet idag til PC og tenkte å benytte meg av mitt kjære G27. Men kommer inn i spillet og rattet vibrerer når jeg svinger, uansett om jeg står i ro eller kjører. Kunne skjønt det om dette var i høy fart men ikke når bilen står i ro. Har prøvd å justere settingene både med vibrasjon på 0 og ffb høgt, ffb lavt og vibrasjon etc, men rattet vibrerer like mye uansett, noen som har laget seg noen setting i g27 software og i the crew som er mulig å få teste om det er noe feil jeg har gjort eller etc.. ? :D

Lenke til kommentar

 

Glemte i farten hvorfor jeg kom hit i første omgang. Kjøpte Limited Edition til PS4, men hvor får jeg alt sammen? Gleder meg til å kjøre fra New York til Los Angeles i en Mini Cooper. :p

Du er nødt til å fullføre prologen, jeg fikk de en liten stund etter at jeg kom frem til HQ. På pc, vil tro det er det samme for PS4. Tror det er rundt lvl 3 eller 4 hvis du følger historien.

Prolog eller tutorial? Har kjøpt egen bil og fått free roaming, så er nok ferdig med tutorial. :) Men har ikke akkurat tenkt å slutte med det første, så får de nok til slutt. Tror faktisk jeg tar en pause fra Dragon Age for å spille The Crew en stund. :)

Lenke til kommentar

Jeg skal vel ikke straffes for at du er lei deg? :p

Hehe, var ikke ment til deg personlig. :p Men du er enig i at folk har klaget vanvittig mye i det siste? Derfor: Velg tyve kommende storspill til multiplattform, og se hvor mange av dem folk klager på. De vil klage på minst femten av dem, og høyst sannsynlig samtlige. Derfor gidder jeg ikke mer. Jeg liker å diskutere spill, men det begynner å bli lenge siden folk gjorde det.

Lenke til kommentar

 

Jeg skal vel ikke straffes for at du er lei deg? :p

Hehe, var ikke ment til deg personlig. :p Men du er enig i at folk har klaget vanvittig mye i det siste? Derfor: Velg tyve kommende storspill til multiplattform, og se hvor mange av dem folk klager på. De vil klage på minst femten av dem, og høyst sannsynlig samtlige. Derfor gidder jeg ikke mer. Jeg liker å diskutere spill, men det begynner å bli lenge siden folk gjorde det.

 

 

Neida, skrevet med glimt i øyet :) (internett!!)

 

Og jeg er enig i at det alltid er mye lurveleven ute og går for hver bidige storlansering. Men klager da mye jeg også over ting jeg ikke er fornøyd med,ofte krass og rett fra levera. man da er det forjent i mitt hode :fun:

 

Men det er ikke til å skyve under en stol at det er mye slurv og vas rundt store lanseringer også. Drar frem DriveClub, Halo: MC pakken og Unity. Det er en sykt LEI trend at spill ikke fungerer og er regelrett ødelagt ved lansering. Utrolig skuffende.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei folkens! Kjøpte dette spillet idag til PC og tenkte å benytte meg av mitt kjære G27. Men kommer inn i spillet og rattet vibrerer når jeg svinger, uansett om jeg står i ro eller kjører. Kunne skjønt det om dette var i høy fart men ikke når bilen står i ro. Har prøvd å justere settingene både med vibrasjon på 0 og ffb høgt, ffb lavt og vibrasjon etc, men rattet vibrerer like mye uansett, noen som har laget seg noen setting i g27 software og i the crew som er mulig å få teste om det er noe feil jeg har gjort eller etc.. ? :D

Hei, jeg har ingen problemer. Her har du alle mine innstillinger, noen av de er ikke endret på.

Husk at du ødelegger FFB når du åpner uplay overlay. http://bildr.no/image/R1N3OUgr.jpeg

Lenke til kommentar

Prøvde dette i et "par" timer i går kveld. Må si PC-versjonen er bra for å være Ubisoft. Spillet kræsjet riktignok et par ganger - som jeg ikke er vant til med moderne spill på en moderne PC - men det meste av tiden gikk det bra. Jeg spiller på PC med Xbox-kontroller. Har ratt, men har ikke giddet å plugge det i ennå. Spillet er såpass arcade at jeg ikke vet om det vil være noen fordel, men kommer til å teste etterhvert.

 

Jeg har et spørsmål: Jeg gikk for Nissan 370Z. Det virker som den kan oppgraderes til all slags bruk, men vil den noen gang bli like bra som biler som har bedre specs i utgangspunktet? Er det vits i å kjøpe ny bil etter hvert, eller kan 370Z bli like bra som dyrere biler med nok oppgraderinger?

 

jF11D9L.jpg

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Hei folkens! Kjøpte dette spillet idag til PC og tenkte å benytte meg av mitt kjære G27. Men kommer inn i spillet og rattet vibrerer når jeg svinger, uansett om jeg står i ro eller kjører. Kunne skjønt det om dette var i høy fart men ikke når bilen står i ro. Har prøvd å justere settingene både med vibrasjon på 0 og ffb høgt, ffb lavt og vibrasjon etc, men rattet vibrerer like mye uansett, noen som har laget seg noen setting i g27 software og i the crew som er mulig å få teste om det er noe feil jeg har gjort eller etc.. ? :D

 

Problemet er at spillet bare lar deg bruke 180 graders rotasjon.

 

Løsning:

Gå inn i Logitech Profiler.

Globale utstyrsinstillinger

Fjern krysset om at spillet kan justere instillinger selv.

Still inn ønsket rotasjon.

Lenke til kommentar

Dere som spilte beta og full versjon er spilet forbedret fra beta? No forventet ikkje eg noke bil simulator akkorat av dette spillet men forventet forsatt bedre kjøring enn va var i beta... Spessielt med ratt(T500RS) var det ubrukelig føltes som og kjøre 80tals traktor i svingene. Og det var definitivt ikkje verdt 589kr i beta versjonen(PSN pris, regner med kan få billigere andre plasser da)

Endret av Arsenal93
Lenke til kommentar

Dere som spilte beta og full versjon er spilet forbedret fra beta? No forventet ikkje eg noke bil simulator akkorat av dette spillet men forventet forsatt bedre kjøring enn va var i beta... Spessielt med ratt(T500RS) var det ubrukelig føltes som og kjøre 80tals traktor i svingene. Og det var definitivt ikkje verdt 589kr i beta versjonen(PSN pris, regner med kan få billigere andre plasser da)

Dette er arcade, hvis man tror man kan bruke ratt til dette å få en god opplevelse er det ikke rart man blir skuffet, man kan like gjerne bruke fly-joystick. Dette spillet passer best med en 360 kontroll.

 

---

 

Sålangt er ihvertfall jeg fornøyd med spillet, etter en god del timer. Det jeg er mest fornøyd med er definitivt kartet, aldri i verden trodde jeg det skulle være så bra. Jeg har kjørt svært mange av disse strekningene in real life, og det er helt forbaska skremmende hvor mange detaljer de har fått med på enkelte områder. Man kan alltids lage et autogenerert kart som ala Just Cause 2, men det å faktisk vise så stor nøyaktighet på en helt område som USA med ekte steder er noe av det mest imporende jeg noensinne har sett.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

 

Dere som spilte beta og full versjon er spilet forbedret fra beta? No forventet ikkje eg noke bil simulator akkorat av dette spillet men forventet forsatt bedre kjøring enn va var i beta... Spessielt med ratt(T500RS) var det ubrukelig føltes som og kjøre 80tals traktor i svingene. Og det var definitivt ikkje verdt 589kr i beta versjonen(PSN pris, regner med kan få billigere andre plasser da)

Dette er arcade, hvis man tror man kan bruke ratt til dette å få en god opplevelse er det ikke rart man blir skuffet, man kan like gjerne bruke fly-joystick. Dette spillet passer best med en 360 kontroll.

 

---

 

Sålangt er ihvertfall jeg fornøyd med spillet, etter en god del timer. Det jeg er mest fornøyd med er definitivt kartet, aldri i verden trodde jeg det skulle være så bra. Jeg har kjørt svært mange av disse strekningene in real life, og det er helt forbaska skremmende hvor mange detaljer de har fått med på enkelte områder. Man kan alltids lage et autogenerert kart som ala Just Cause 2, men det å faktisk vise så stor nøyaktighet på en helt område som USA med ekte steder er noe av det mest imporende jeg noensinne har sett.

 

 

 

 

 

 

Jo altså eg skreiv det kanskje litt dårlig... Eg viste det var arcade, men etter det dei har skrevet på twitter osv om ratt så regnet eg med att det skule funke brukbart med ratt. Men eg svinger og svinger og svinger med rattet og bilen gjekk ''rettfram''. Så greit, det er ikkje bra med ratt det kan eg leve med. Så gjikk over til PS4 kontrollen og var OK, var arcade ofc så ikkje så mykje og sei. Men fikk så politiet etter meg med vilje får og teste, og eg kjørte orginal Mustang som nett hadde kjøpt. Og bilen kjørte jo nesten som ein WRC bil offroad som ødelagte mye for meg, får hvorfor bruke penger på ein mer offroad bil eller oppgradere den du har til det når ein Mustang kjører så bra offroad allerede?... Så satser vertfall på att det er fikset...

 

Så ja, ser att min siste inlegg her var elendig forklart men det skjer når har dårlig tid.. Men no er problemet om att vist eg skal kjøpe spillet om skal kjøpe no eller vente og håppe det kommer på 12 deals og Christmas salget :p

Lenke til kommentar

 

 

Jo altså eg skreiv det kanskje litt dårlig... Eg viste det var arcade, men etter det dei har skrevet på twitter osv om ratt så regnet eg med att det skule funke brukbart med ratt. Men eg svinger og svinger og svinger med rattet og bilen gjekk ''rettfram''. Så greit, det er ikkje bra med ratt det kan eg leve med. Så gjikk over til PS4 kontrollen og var OK, var arcade ofc så ikkje så mykje og sei. Men fikk så politiet etter meg med vilje får og teste, og eg kjørte orginal Mustang som nett hadde kjøpt. Og bilen kjørte jo nesten som ein WRC bil offroad som ødelagte mye for meg, får hvorfor bruke penger på ein mer offroad bil eller oppgradere den du har til det når ein Mustang kjører så bra offroad allerede?... Så satser vertfall på att det er fikset...

 

Egentlig pleier jeg å hate arcade spill, aldri hatt sansen for f.eks Burnout eller de nyeste NFS. Men dette spillet klarte jeg å ha det mye morro med, selvom jeg foretrekker sim som må jeg si at har hatt noen sinnesykt kule race i spillet. (også mye fordi jeg har spilt race sammen med en random dude i hele dag, ble mye morsommere å spille da)

 

Nå har ikke jeg prøvd mustang, men jeg merker stor forskjell på en offroad bil og streetracer - det inkl. også når jeg skifter utstyr på samme bil. Jeg kjører Challenger, jeg synes også den gikk greit offroad helt til jeg faktisk skifta utstyret..stor forskjell.

Endret av MrL
Lenke til kommentar

Ok, regner med spillet er forbedret litt siden beta da eller eg som var streng med spillet fordi ratt funket så dårlig eller noe slikt.... :p Men meiner du det er verdt 589kr eller vente og om det kom kommer på 12 deals of christmas? Vill helst ha det som nedlasting etter som lei av alle cover og slikt no...

Endret av Arsenal93
Lenke til kommentar

Ok, regner med spillet er forbedret litt siden beta da eller eg som var streng med spillet fordi ratt funket så dårlig eller noe slikt.... :p Men meiner du det er verdt 589kr eller vente og om det kom kommer på 12 deals of christmas? Vill helst ha det som nedlasting etter som lei av alle cover og slikt no...

Hvis du ikke likte kjørefølelsen i beta vet jeg ikke om du kommer til å like det nå heller. Jeg har ikke prøvd tidligere beta, men jeg tviler på det er så stor forskjell.

 

Jeg har ikke prøvd spillet lenge nok til å gjøre opp mening om det er verdt pengene. Men de første timene har ihvertfall vært bra, jeg synes fartfølelsen er bra og er mektig imponert over det enorme kartet.

Lenke til kommentar

Spillet fungerer helt greit med G27 for min del, er uansett mye artigere å spille et spill som The Crew med ratt enn tastatur eller gamepad. Synes FFB'en fungerer veldig bra. Spillet i seg selv er artig, det har en del småfeil samtidig som det er et knallbra spill. Men hvis du er ute etter spill som fungerer bra med T500RS så kan jeg anbefale rFactor, Assetto Corsa og tror også at kommende ProjectCars skal være bra. Det er 80% avslag på alt fra SimBin på steam som kanskje kan være av interesse for deg.

 

Hvis du er i en posisjon der du er usikker på om du skal kjøpe spillet så kan det lønne seg å vente med å kjøpe med mindre du har venner som ønsker å spille det med deg(siden store deler av spillet handler om oppdagelse og cruising etter at hovedstory'en er ferdig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...