Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Høres jeg helt idiot ut hvis jeg sier at jeg tenker på de fleste jenter som horer?

er klar over at mange her inne vil si "ja!" også en lang kommentar om hvorfor jeg har feil, og det var igrunnen derfor jeg valgte og poste dette som anonym også.

 

Jeg er sliten etter en uke på jobb. En tur på byen på lørdag har blitt en naturlig del av rytmen min. Så jeg tar meg en tur på byen. Jeg får med meg en kvinne hjem.

 

Denne kvinnen. Jeg spanderte drinker, øl og taxi. Og følelsen jeg sitter igjen med bort i mot hver lørdag er at jeg har kjøpt meg en hore. Skammen når jeg våkner på søndag er stor.

 

Greier ikke helt og utrykke meg her! Men jeg syntes det er for lett. En smule skjarm, en smule interesse og spandabel.. dagens oppskrift på å få med seg noen hjem.

 

Føler begrepet "Gold Diggers" kan tolkes som HORE.

 

enuff said. Peace out blaze in.



Anonymous poster hash: 4d5bf...17c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte litt det samme... TS er ikke så vrien å få i seng heller. Kanskje jenta tenker det samme... faan så enkelt å få meg seg en type hjem, bare la han spandere litt på meg å få han til å føle seg litt mann så vips er han med i senga. Føler som jeg har kjøpt meg en mannlig hore...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Hei folkens.

 

Høres jeg helt idiot ut hvis jeg sier at jeg tenker på de fleste jenter som horer?

er klar over at mange her inne vil si "ja!" også en lang kommentar om hvorfor jeg har feil, og det var igrunnen derfor jeg valgte og poste dette som anonym også.

 

Nei, jeg synes ikke du er idiot - du tar bare med alle aspekter ved det å stille sitt begjær - og man kan velge om man ser kun det vakre i den prosessen, eller man kan velge å se det mindre vakre, eller begge deler - alle syn er like relevante og sanne, men det spørs hva den personlige oppfatningen gir en selv tilbake av brukbar verdi for å leve noenlunde "lykkelig" ..

 

:)

Lenke til kommentar

 

Hei folkens.

 

Høres jeg helt idiot ut hvis jeg sier at jeg tenker på de fleste jenter som horer?

er klar over at mange her inne vil si "ja!" også en lang kommentar om hvorfor jeg har feil, og det var igrunnen derfor jeg valgte og poste dette som anonym også.

 

Jeg er sliten etter en uke på jobb. En tur på byen på lørdag har blitt en naturlig del av rytmen min. Så jeg tar meg en tur på byen. Jeg får med meg en kvinne hjem.

 

Denne kvinnen. Jeg spanderte drinker, øl og taxi. Og følelsen jeg sitter igjen med bort i mot hver lørdag er at jeg har kjøpt meg en hore. Skammen når jeg våkner på søndag er stor.

 

Greier ikke helt og utrykke meg her! Men jeg syntes det er for lett. En smule skjarm, en smule interesse og spandabel.. dagens oppskrift på å få med seg noen hjem.

 

Føler begrepet "Gold Diggers" kan tolkes som HORE.

 

enuff said. Peace out blaze in.

 

Anonymous poster hash: 4d5bf...17c

 

 

Ja gud, å være litt gentelman og spandere til ei dame betyr hu er Gold Digger og hore....

Lenke til kommentar

Kanskje man heller bør stille seg selv noen spørsmål når man sitter igjen med en slik følelse.

 

Det er uansett bra at du tar det opp , vi lever tross alt i et samfunn som har hatt en kraftig utvikling , noe jeg ser de få gangene jeg er ute på byen ( Tvillingpappa har ikke tid til sånt egentlig... ) og hvor det nå er langt vanligere at man er direkte i fysisk kontakt med andre mens før var det klare normer for hvor langt innpå man kunne komme noen.

 

Jeg ser ikke på en kvinne som en hore eller "lett på tråden" uansett om hun har hatt 1 eller 100 sexpartnere , det viktigste er den situasjonen man er i "nuet" og de verdiene man skaper sammen. Å se på andre potensielle partnere som horer eller lette på tråden fordi det var enkelt å "Forføre" dem så ødelegger man svært mye for seg selv.

 

Faktisk så skal man ikke se bortifra at man er selv såpass "sjarmerende" at det er lett å forføre kvinner , kanskje har man funnet et mønster som fungerer utrolig bra og gir alltids napp og man gjør det til vane, da kan det hende man går glipp av potensielle gode livspartnere...

 

Uansett, du får ta en personlig vurdering av dette og ta en gjennomgang av hvordan du tenker , handler og ikke minst de forutsetninger du har, om du er villig til å diskutere dette videre med oss her får bli opp til deg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

dagens! :p forbanna kjærringer som gjemmer seg bak mange typer skjerming - for ikke å snakke om disse merkelige kråkene som gjemmer seg bak hijaber og niqaber og kebaber ... dårlig gjort å ikke vise pattene ... fillern .. :blink:

 

edit: glemte en e i all forvirringen ;)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...