Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, carbonmønsteret sitter på en måte inni brillen, men samme det :p

 

Jeg tenker ihvertfall at mobilen er ganske harry med det skinnet på baksiden, det går an å få den med noe gummi på baksiden også ser jeg, det ser litt bedre og ikke i nærheten av like harry ut, men jeg synes ikke den er spesielt pen i noen av variantene. Men for all del, hvis den hadde blitt laget noe slankere etc hadde jeg likt den bedre.

 

Edit: Tenker også spesielt på krokodille-skinnet som harry, den andre skinnvarianten var noe penere og mer diskré

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar

Akkurat skinnet på telefonen syns jeg var rimelig rafft, men det står litt dårlig i stil til resten av telefonen. Den vinklede toppen er klumpete, og hele tastaturet ser billig ut. "Skruene" på siden er en fin detalj, men helhetsinntrykket er rotete, som om designeren ikke helt har klart å bli enig med seg selv om nøyaktig hva slags telefon han har villet lage, og endt opp med noe som ikke er hverken fugl eller fisk. Fine materialer, helt sikkert en upåklagelig finish, men det holder liksom ikke helt.

Lenke til kommentar

Syns den ligner litt på en eksklusiv og pimpet versjon av denne Nokiaen; stor, klumpete og upraktisk.

no6600_00.jpg

 

Vet ikke helt med skinnet, kunne vært kult men jeg føler det ser litt rart ut sånn det slutter på toppen. Ja ja, det er vel en telefon for spesielt interesserte.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Ok. Her er wristshot. Den kostet €474 med frakt, men det dukker nok opp en momsregning fra FedEx om noen dager. Jeg er litt svak for det retro designet og at det ikke er noen logo på urskiva. Og så er det litt artig at det kun er produsert 100 eksemplarer av akkurat denne modellen.

post-54668-1240164857_thumb.jpg

Lenke til kommentar

De naglene er der fordi de originale piloturene (B-uhr) som regel hadde slike nagler, og jeg synes de passer ganske bra på den typen klokke.

 

Jeg tror nok den sorte reima snart skal prøves, men det var den brune som satt på da klokka kom.

 

Ellers er interesse for klokker en relativt ensom gesjeft. Det er ikke en kjeft på jobben som har lagt merke til at jeg har ny klokke. Men om noen har en ny fancy mobiltelefon blir det straks bemerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...