Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En Casio "Wrist Remote Controller" ettellerannet.

+ Kalkulator

+ Stoppeklokke

+ VCR/DVD fjernkontroll

+ TV fjernkontroll

+ Alarmer

+ Viser ukedag, dag, måned og klokke.

+ "Fikk" den gratis, fra en frekk engelskmann som stjal trampolinen min i syden! :devil:

 

- Litt stor kanskje.

Her har vi den:

cas002.gif

 

Har lurt mang en lærer i mang et fag, på skolen. :thumbup:

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Har en Tag Heuer Link Automatic. Veldig fornøyd med den, forholdsvis liten og diskré, men samtidig pen og full av detaljer.

Det negative med den er at den blir lett ripete. Har også opplevd at den åpner seg iblant uten at jeg helt kan finne årsaken, vanligvis sitter den som støpt. Kan være litt skummelt hvis du er på skamfylla/seiler etc.

 

Noen som vet om det er mulig å få fikset ripene etterhvert når den blir eldre?

 

Siklet litt på toppmodellen i Link-serien, den med crono, men den ble litt vel stor til mitt stusselige håndledd. Liker også godt Carrera, men den ble også litt for stor.

Ellers er jeg stor fan av de enkleste Breitling-klokkene, men igjen er mange av de litt for stor for min smak. (Når jeg mener stor, snakker jeg hovedsaklig om tykkelsen) De enkleste og mest diskete Rolex modellene er heller ikke dum og de har fin størrelse.

 

Liker også Maurice Lacroix, Hublot ol., men føler jeg er litt for ung for slike klokker.

 

 

- gordito

post-15150-1165881137_thumb.jpg

Endret av gordito
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har arvet en Longines klokke, men klarer ikke finne ut hva modellen heter. Den er lik den på bildet utenom bakgrunnen som er champagne farget.

 

Har sjekka siden til longines men fant den ikke der, er garantert ikke fake. Kjøpt i norge for ca 5år siden..

 

Takker for eventuelle svar!

post-32071-1171653774_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg har arvet en Longines klokke, men klarer ikke finne ut hva modellen heter. Den er lik den på bildet utenom bakgrunnen som er champagne farget.

 

Har sjekka siden til longines men fant den ikke der, er garantert ikke fake. Kjøpt i norge for ca 5år siden..

 

Takker for eventuelle svar!

7958906[/snapback]

 

Vet desverre ikke hvilken modell dette er, men om du ringer Swatch Group Nordic og leser opp det nr som står på baksiden av klokken, så får du et svar av dem :-)

 

Mvh.

Michael

Lenke til kommentar

Unnskyld off-topic. Men har ikke folk lært seg norsk? Hvem er en person. Trådstarter, du ser vell feilen i, "Hvem klokke har du"

 

+ Hvem sin klokke har du

+ Hvilken klokke har du?

+ Hvordan klokke har du?

 

- Hvem klokke har du?

Endret av Xyprotec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...