Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Ser det har kommet opp en del tråder angående klokker den siste tiden, har jeg startet en tråd hvor vi kan diskutere klokker av alle slag og fasonger.

 

350px-CompBalanceRJJ_PD.jpg

 

Noen som sitter på spennende nyheter innen klokkeverdenen?

Fortell!

 

Noen her som samler på klokker?

Vis!

 

Noen som har lurer på noe angående kjøp av en klokke?

Spør!

Endret av ccx164
Lenke til kommentar
Fant ingen bilder av klokken min, men fant en som likner veldig. Har en Breiling Bentley. God og pålitelig klokke. Hadde en Aeromariner før

 

bentley-6-75-ss-blue-0001.jpg

 

 

*Stort bilde lagt i spoiler* -Rikky

9091053[/snapback]

 

Koster ikke Breitling Bentley 2 Millioner? Hvor mye betalte du for din?

Lenke til kommentar

For dere som liker armbånds ur så finnes det en bok som blir gitt ut vært år. Den inneholder alt som man trenger å vite om de nye modellene til kjente merker. Bla mester urverk, hvilke klokker som inneholder hvilke urverk og mye mye mer... såklart er det bilder og pris antydninger. Du kan bestille den i bokhandleren eller kjøpe den på f.eks Amazon.com Utrolig hendig om du handler litt ur eller samler og vil vite mer om merke og urverk som sitter i det. Har noen av de bøkene selv og kan abselutt anbefale de :thumbup:

 

Her en linken Wristwatch Annual 2007

 

Må si jeg er synes Lange & Sohne er praktfulle klokker og fortjener oppmerksomhet. Desverre får jeg ikke plastret inn noen bilder direkte som spoiler her fordi jeg er på jobb nå. Men under her er linken til verdens fineste klokker

 

Lange & Sohne

 

Enjoy !!

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Fant ingen bilder av klokken min, men fant en som likner veldig. Har en Breiling Bentley. God og pålitelig klokke. Hadde en Aeromariner før

 

bentley-6-75-ss-blue-0001.jpg

 

 

*Stort bilde lagt i spoiler* -Rikky

9091053[/snapback]

 

Koster ikke Breitling Bentley 2 Millioner? Hvor mye betalte du for din?

9098963[/snapback]

 

2 millioner? Da får du jo bilen. Uansett, var begge en gave

Lenke til kommentar

Sjekk ut TokyoFlash for de kuleste og nerdete klokkene. Ingen av klokkene på den siden leses av på normal måte. Lurer å bestille noe snart. Men vanskelig å velge. :)

 

Selv slo jeg på stortrommen og kjøpte meg en Seiko Kinetic for noen uker siden, nærmere bestemt denne:

 

SNP007.jpg

 

Kinetic-klokker koster ca. 6000 og oppover her til lands. Denne bestilte jeg fra USA, og betalte bare litt over 3000. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...